Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hört på jobbet:
-En av dina sånnadär sporthojspolare körde förbi mig på vägen till jobbet idag. Man är ju van vid att de kommer sakta mellan bilarna men här gick det fortare. Det stod Horny på ryggen :va

:hihi

HAHA :lol
Men så fort gick det inte, max 45km/h :)

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Jippi vad skoj de va att jobba ikväll...eller så inte... Vi är två ordinarie, två helt nya och en halvny, har nog aldrig känts så struligt förr :gnissla

Nån som vill ha en praktikant? Jag säljer dom billigt? Rätt söta är dom också, ca 20 års åldern :D :rolleyes:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Jippi vad skoj de va att jobba ikväll...eller så inte... Vi är två ordinarie, två helt nya och en halvny, har nog aldrig känts så struligt förr :gnissla

Nån som vill ha en praktikant? Jag säljer dom billigt? Rätt söta är dom också, ca 20 års åldern :D :rolleyes:

Så illa kan de ju inte va du har ju tid å surfa på internet iaf;)

@ari

Medlem
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
GSXR 1000 -07, GSXR 1000 -01 (stulen)
ni kunde ju haft det värre...typ suttit här i Casablanca i ett 12kvm stort teknikrum hela dagarna och ute är det kanonväder, synd bara att man inte har hojjen här. Fast det kanske är lika bra det för dom kör hursomhelst här ett mindre miraker att taxi bilarna jag åkt med inte krockat än!! Hursomhelst varma hälsningar från marocco. //

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
:b0wm0re

Det är jag fanimej värd idag efter sinnessjukt möte med Volvo inköp. PVH är stroppigt! :4skrika

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Vi tackar Långa farbron ida för hjälpen med att byta hjullager:klappar

Se så glad han är, på bild 2 så hjälper han mig med att lätta lagrena. Har ju en snabb hoj nu och då får ju sakerna inte väga förmycket

Bifogat

• untitledr.JPG
    untitledr.JPG
    53.9 KB · Visningar: 77
  • nära.JPG
    nära.JPG
    62.1 KB · Visningar: 60

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu börjar mina brüderier bli rentav löjliga och smått jobbiga. När man pluggade och hade svinlite pengar, då var hoj en självklarhet. Hade ju fan alltid olika hojar av olika kvalité från 2002 till 2006.

Nu, när man har bra mycket mer pengar (och givetvis fler och större utgifter) känns hoj mer svårinpassat. Jag grämer mig över priser, att det är meckigt med garageplats etc. etc. Innan har ju detta varit ett minimalt problem, när det egentligen borde ha varit det motsatta. Nu, borde allt vara svinenkelt, men det är mest omständigt. Kan det bero på att jag kanske inte är så jäkla sugen på hoj som jag var tidigare? Eller kan det vara att jag 'mognat' och tänker efter före, fler gånger än tidigare?

Fiffan, jag är nog tjej. Egentligen.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nu börjar mina brüderier bli rentav löjliga och smått jobbiga. När man pluggade och hade svinlite pengar, då var hoj en självklarhet. Hade ju fan alltid olika hojar av olika kvalité från 2002 till 2006.

Nu, när man har bra mycket mer pengar (och givetvis fler och större utgifter) känns hoj mer svårinpassat. Jag grämer mig över priser, att det är meckigt med garageplats etc. etc. Innan har ju detta varit ett minimalt problem, när det egentligen borde ha varit det motsatta. Nu, borde allt vara svinenkelt, men det är mest omständigt. Kan det bero på att jag kanske inte är så jäkla sugen på hoj som jag var tidigare? Eller kan det vara att jag 'mognat' och tänker efter före, fler gånger än tidigare?

Fiffan, jag är nog tjej. Egentligen.

Ligga?

Jag är nog motsatsen isf (och därmed en MAN). När jag pluggade såg jag bara problem med garage, ekonomi etc. Nu när jag har jobb så löste sig de ena efter det andra väldigt bra. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping