Hört på jobbet:
-En av dina sånnadär sporthojspolare körde förbi mig på vägen till jobbet idag. Man är ju van vid att de kommer sakta mellan bilarna men här gick det fortare. Det stod Horny på ryggen
HAHA
Men så fort gick det inte, max 45km/h
Hört på jobbet:
-En av dina sånnadär sporthojspolare körde förbi mig på vägen till jobbet idag. Man är ju van vid att de kommer sakta mellan bilarna men här gick det fortare. Det stod Horny på ryggen
:0utlowwHAHA
Men så fort gick det inte, max 45km/h
Jippi vad skoj de va att jobba ikväll...eller så inte... Vi är två ordinarie, två helt nya och en halvny, har nog aldrig känts så struligt förr
Nån som vill ha en praktikant? Jag säljer dom billigt? Rätt söta är dom också, ca 20 års åldern
Så illa kan de ju inte va du har ju tid å surfa på internet iaf
tjejer ska ju alltid överdramatisera
Gå och lägg dej!
Gå och lägg dej!
tjejer ska ju alltid överdramatisera
Gå och lägg dej!
:b0wm0re
Det är jag fanimej värd idag efter sinnessjukt möte med Volvo inköp. PVH är stroppigt!
zupa
Jag har ingen visky
Se så glad han är, på bild 2 så hjälper han mig med att lätta lagrena. Har ju en snabb hoj nu och då får ju sakerna inte väga förmycket
Nu börjar mina brüderier bli rentav löjliga och smått jobbiga. När man pluggade och hade svinlite pengar, då var hoj en självklarhet. Hade ju fan alltid olika hojar av olika kvalité från 2002 till 2006.
Nu, när man har bra mycket mer pengar (och givetvis fler och större utgifter) känns hoj mer svårinpassat. Jag grämer mig över priser, att det är meckigt med garageplats etc. etc. Innan har ju detta varit ett minimalt problem, när det egentligen borde ha varit det motsatta. Nu, borde allt vara svinenkelt, men det är mest omständigt. Kan det bero på att jag kanske inte är så jäkla sugen på hoj som jag var tidigare? Eller kan det vara att jag 'mognat' och tänker efter före, fler gånger än tidigare?
Fiffan, jag är nog tjej. Egentligen.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |