hållundan
Emozione!
CRIPPLE FIGHT!!!!!!1111Iofs helt olika hojar, men hade varit kul med ett test mellan dem...
CRIPPLE FIGHT!!!!!!1111Iofs helt olika hojar, men hade varit kul med ett test mellan dem...
Inte om man har Triumph
6000 i vagnskada och 5000 i stöld på Daytona 675 t.ex. Lite skillnad mot CBR600 RR..
Mycket troligt. Skäms nog för att erkänna det bara.
Nåt dyrt?
Jag skulle nog inte vilja köra glidare, eller funktionshoj, typ Africa Twin. Jag skulle nog inte heller vilja köra nåt allt för gammalt, för att vara på en hyfsat säker sida ur hållbarhetssynpunkt. Har meckat gammelhojar på tok för mycket känns det som. Skulle inte heller vilja ha något jättedyrt, eftersom halvförsäkring är maxtak (om inte schysst märkesförs. läs: trasigumph).
Jävlar vilken fjolla jag blivit.
nån som har nåt förslag`???
Nu börjar mina brüderier bli rentav löjliga och smått jobbiga. När man pluggade och hade svinlite pengar, då var hoj en självklarhet. Hade ju fan alltid olika hojar av olika kvalité från 2002 till 2006.
Nu, när man har bra mycket mer pengar (och givetvis fler och större utgifter) känns hoj mer svårinpassat. Jag grämer mig över priser, att det är meckigt med garageplats etc. etc. Innan har ju detta varit ett minimalt problem, när det egentligen borde ha varit det motsatta. Nu, borde allt vara svinenkelt, men det är mest omständigt. Kan det bero på att jag kanske inte är så jäkla sugen på hoj som jag var tidigare? Eller kan det vara att jag 'mognat' och tänker efter före, fler gånger än tidigare?
Fiffan, jag är nog tjej. Egentligen.
Nu börjar mina brüderier bli rentav löjliga och smått jobbiga. När man pluggade och hade svinlite pengar, då var hoj en självklarhet. Hade ju fan alltid olika hojar av olika kvalité från 2002 till 2006.
Nu, när man har bra mycket mer pengar (och givetvis fler och större utgifter) känns hoj mer svårinpassat. Jag grämer mig över priser, att det är meckigt med garageplats etc. etc. Innan har ju detta varit ett minimalt problem, när det egentligen borde ha varit det motsatta. Nu, borde allt vara svinenkelt, men det är mest omständigt. Kan det bero på att jag kanske inte är så jäkla sugen på hoj som jag var tidigare? Eller kan det vara att jag 'mognat' och tänker efter före, fler gånger än tidigare?
Fiffan, jag är nog tjej. Egentligen.
Nån som kan tänka sig att jobba istället för mig ikväll så jag kan ut och köra hoj?
Vadå jobbar du ikväll?, ja som trodde Wandas hade stängt?
Men hallå, måste du avslöja för alla vart jag jobbar!!!????
Men det var som jag sa till Johan förut. -'Vaffan ska man göra istället? Zappa TV hela dagarna?'Du är inte den enda som grubblar, får se hur det blir med rejs efter denna säsongen känner jag fortfarande, trots att vi hade skitkul på falkenberg och att jag ser fram emot anderstorp
Det är nog mest hålet i plonkan, tiden man lägger ner, packandet,transporterandet,campandet osv som tär på intresset.
Men det var som jag sa till Johan förut. -'Vaffan ska man göra istället? Zappa TV hela dagarna?'
Å andra sidan, det är ju det jag gör nu. Nästan.
Men det var som jag sa till Johan förut. -'Vaffan ska man göra istället? Zappa TV hela dagarna?'
Å andra sidan, det är ju det jag gör nu. Nästan.
Jävlar va kallt det var imorse då, sitter fortfarande med skinnstället på mig vid skrivbordet :brrr
Trött som fan är jag också
Men det är fredag idag iaf
Bilder!
Tyckte att det var ganska varmt Kanske har något att göra med att jag hade jeans under
Låter som vi funderar rätt likt, ja.Ja, vad ska man säga. Jag har faktiskt haft jobb hela tiden som jag kört hoj, det finansierade mitt körkort =)
Men jag tror att vi båda egentligen lider av samma problem. Kanske inte enbart pengarna. Kan även vara en viss bekvämlighet.
Du har ju kört racing ett tag, med allt krångel och jobb som det innebär, och jag har snokat mig in på enduro.
Båda grejerna är grymt mycket jobb runt om, men sjukt kul när man kör.
För min del, så känns det lite som att det är svårt att hitta motivationen för en vettig gathoj igen. Suget är enormt, men det känns motigt.
Man har nog blivit för bekväm, och har för stora förväntningar av att köra.
synd.
Knyppla? Shoppa? Sy gardiner? Restaurera möbler?Vindsurfa?
Fast jag vetefan om suget är tappat ändå. Det är ju fortfarande sjukt sköj, när man väl är i svängen. Men det är väl mest avvägningen mellan arbetsinsatsen och utfallet sköj per tidsenhet som inte riktigt lirar.Om du tappat suget är la det lika bra att ta ett mellanår eller ... å kommer suget nästa år så är det ju inget snack om saken ... det ska vara sköj att åka sportmoppe ... det är fan för dyrt att ha det som 40-talisthobby å plocka ut den en enda gång i maj liksom.
Personligen tycker jag det är det roligaste intresse jag haft . När jag kollar på många jämnåriga polare som inte kör hoj är det supa och TV-spel eller hemmabio som gäller beroende på civilstånd ... och det lockar fan inte ... nog för att det är sköj med fest men inte när det övergår i slentriansupa!
... å hur kul är det att spela MotoGP på X-box om du har åkt bana i verkligheten
\m/
... å hur kul är det att spela MotoGP på X-box om du har åkt bana i verkligheten
\m/
Vindsurfa?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari