Jag tycker lilla skeden bör välja om sådana saker.Jag lovar att swisha för en tub glid och ett paket kondomer om det ska skedas också...
Jag tycker lilla skeden bör välja om sådana saker.Jag lovar att swisha för en tub glid och ett paket kondomer om det ska skedas också...
- Eh...blev den inte trevlig med kamratandan som spirade här mellan SH-pojkarna?Trist men helt förväntat att även den här tråden kidnappas av personer utrustade med blott en social färdighet: bredkäftat och dumdrygt raljerande. Att de män, vars respons på ämnet jag tror skulle vara inspirerande och intressant och kunna leda till ny kunskap, sitter på vänsterextrema tankesmedjor och knypplar, är ungefär, tillsammans med skrattande emojis, vad för ytterligare respons jag förväntar mig. I en samtid med Trump, Bolsonaro och Putin som manliga förebilder är det framför allt med sorg och uppgivenhet som jag konstaterar detta. För vad har den här avvisande, aggressiva och kyliga manligheten för relevans – nu och i framtiden? Vad av värde kan den lära unga människor?
Vilket stort hjärta du har! Får mig att tänka på Full metal jacket och senior drill instructor Hartman: ”Hell I like you. You can come over to my house and screw my sister.”(Jag är förresten emot homoförbud och rättslösa stater, för trådämnets skull)
Behövs framför allt mod, tror jag.Om förare eller team började ifrågasätta så hade det säkert påverkat, men för att de skall ta ställning emot krävs bredare engagemang från "allmänheten"...
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|