jo visst, men det draget försvinner/planar ut illa kvickt. Först hoppar å studsar allt som om man satt på en minibike med gräsklipparmotor, å e så typ fram till 4k typ... När den drar så e man ju beredd på att det ska accelerera å sen planar det typ ut. ganska så odramatiskt. Med en radfyra så ligger man å accar rätt frisk när det helt plötsligt klipper till å det känns som någon drar dig i jackan å det kanske kommer en "klick" i byxan.
av alla motorkonfigurationer så e radfyra som e det mest läskiga så satt säga.
Trippeln är den bästa för nybörjare, så len å fin så man tror det e en elmotor.
tvinn, låter coolt, hoppar å studsar å sen drar man på men sen e det roliga över
enstånka, ja du, det roliga har inte ens börjat förrens man måste växla
Panigalen tycke jag hade allt jag ville ha av en motor om jag ska vara ärlig, å 1290superdukeR var bara för jäkla bra så jag säger inte att tvinnar e kassa men det läskigaste dvs det som ger mest adrenalin när radfyran kickar in å adrenalinet pumpar då man tror att man tror att man gått över till överljusfart som i startrek.
men du får ju inte glömma att kolla på ducati 748/916, ingen halvkåpa men man kan få vissa rätt billigt i försäkring pga att vissa har låg kw på pappret.
Sen eftersom du e lika kort som jag, så tycker jag att du ska iaf testa en äldre daytona 675(09-12) oxå. Tyckte den var otroligt skön med den smala sadeln när man e kort. å så lätt den va. Finns inte en enda hoj jag kört förutom då Panigalen som känts lika lätthanterlig som den. Dock e det ju rätt dyra att försäkra.
båda e la lite dyrare än 30 men en 748 kan du får för 35 å en 675 kanske för 45.