Spotifytråden!

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
har provat med länken ovanför men fick inte det till att fungera.

Om det är någon som har invites över och är sugen på att göra en god gärning kan ju ge mig en :tummenupp
 

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Lomma
Hoj
ST3R
Någon som har en invite ?
Jag kör sporthoj och har därför inte råd att betala för musik :tungan

pm :a tack
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Jag hade problem med att det lät som den snabbspolade fram i låtarna en liten stund innan den började spela dom, trodde att den typ buffrade, men så testade jag o bocka ur "enable hardware acceleration", och nu funkar det hur bra som helst! Så testa det om du har problem...
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Har en invite över. Bytes mot invite till halvdan torrentsida som har filmer i HD-format, 525 motard :) eller bäst behövande SH-åkare.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Fick min invite igår. Tjänsten känns helt ok och verkar väldigt lovande, men än så länge kan den inte ersätta fildelning. Finns för få album med varje artist och det är fortfarande mycket som saknas: Metallica, Led Zeppelin och AC/DC t ex.

Fanns allting skulle jag nog faktiskt överge fildelning helt och hållet. Grymt skönt att slippa leta och slippa ha låtarna på hårddisken. Jag tror det här kan bli riktigt bra.
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Fick min invite igår. Tjänsten känns helt ok och verkar väldigt lovande, men än så länge kan den inte ersätta fildelning. Finns för få album med varje artist och det är fortfarande mycket som saknas: Metallica, Led Zeppelin och AC/DC t ex.

Fanns allting skulle jag nog faktiskt överge fildelning helt och hållet. Grymt skönt att slippa leta och slippa ha låtarna på hårddisken. Jag tror det här kan bli riktigt bra.

Det stog på deras hemsida att dom jobbar på att få all musik i världen till spotify. Angående Metallica och dom andra stora banden så är det deras skivbolag som vägrar släppa musiken till spotify. Får verkligen hoppas att dom ger med sig iaf.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R

:tummenupp

Det stog på deras hemsida att dom jobbar på att få all musik i världen till spotify. Angående Metallica och dom andra stora banden så är det deras skivbolag som vägrar släppa musiken till spotify. Får verkligen hoppas att dom ger med sig iaf.

Det tillförs mellan 15-20000 låtar varje dag. Tror att det kommer att bli stort och bra i slutändan. :)
 
Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Går det att ställa in en equalizer i spotify?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jävla K*K-program :mad: Kan ju inte klicka på NÅGRA listor alls som publiceras på webben, inte ens de här i tråden. Det står bara loading och sen kommer det upp "not found" efter en stund.
Va e som sånt fel?
 

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
Jävla K*K-program :mad: Kan ju inte klicka på NÅGRA listor alls som publiceras på webben, inte ens de här i tråden. Det står bara loading och sen kommer det upp "not found" efter en stund.
Va e som sånt fel?

"Playlist not found"

Har också problem... Fungerade för ettpar dagar sedan:va
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
"Playlist not found"

Har också problem... Fungerade för ettpar dagar sedan:va

Det strular som fan för mig nu trots att jag har stabil uppkoppling mm. Stannar mitt i en del låtar och börjar inte om av sig själv :(
Skitprogram, det här får de för fan fixa om de vill att folk ska använda det :mad:
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Det strular som fan för mig nu trots att jag har stabil uppkoppling mm. Stannar mitt i en del låtar och börjar inte om av sig själv :(
Skitprogram, det här får de för fan fixa om de vill att folk ska använda det :mad:

Samma här :mad: smått irriterande när d bryter mitt i en låt
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top