Spotifytråden!

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Det strular som fan för mig nu trots att jag har stabil uppkoppling mm. Stannar mitt i en del låtar och börjar inte om av sig själv :(
Skitprogram, det här får de för fan fixa om de vill att folk ska använda det :mad:

Sånt råkar jag aldrig ut för. Har inte strulat en enda gång sen jag fick det. Dessutom loggat in med mitt konto på andra datorer/uppkopplingar för att kolla stabilitet m.m. Det bara tuffar på.
Du har inte ngn mjukvarukonflikt? Eller hårdvara....
 

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
Sånt råkar jag aldrig ut för. Har inte strulat en enda gång sen jag fick det. Dessutom loggat in med mitt konto på andra datorer/uppkopplingar för att kolla stabilitet m.m. Det bara tuffar på.
Du har inte ngn mjukvarukonflikt? Eller hårdvara....

Det bryter mitt i vissa låtar för mig också nu... Har aldrig haft problem tidigare heller så det lär vara något tillfälligt problem med hela tjänsten just nu.

Fått flertalet olika gula felmeddelanden högst upp. Hoppas verkligen att de löser det snarast och att det inte händer för ofta. Skulle förlora väldigt många användare om de inte får ordning på det.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Det bryter mitt i vissa låtar för mig också nu... Har aldrig haft problem tidigare heller så det lär vara något tillfälligt problem med hela tjänsten just nu.

Fått flertalet olika gula felmeddelanden högst upp. Hoppas verkligen att de löser det snarast och att det inte händer för ofta. Skulle förlora väldigt många användare om de inte får ordning på det.

...ja, okej då! Jag ger mig...:gnissla nu har även jag drabbats. :(
 

Dominator-Rocks

Guest
Håll utkik här!

Jag har knyckt 2st därifrån.


Tipset kommer ursprungligen från Tias här på forumet.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Sporthojs-spellistan är ju grym! Jag lade till 80-talsklassikern Armored Saint - Can u deliver nu. Vem fan har addat La bomba? :)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
skumt att så många har haft problem. jag har kört det ett par veckor nu och ahr verkligen inte haft några problem alls.

jag saknar en del musik och framförallt alla grymma remixer jag har i mitt bibliotek på datan så itunes går ibland ändå.


jag tror detta kommer kommer slå som bara den inom en snar framtid. vilket TYVÄRR kommer leda till att reklamen lönar sig mer och vi får därmed mer reklam i slutänden. Jag hoppas dom inser att dom kommer tappa lyssnare på det och håller nere det på en hyfsat låg nivå.

Ingen som kör har lite goa house/trance/osv-listor?


edit: ni som frågar efter invites. ta bort era mailadresser från tråden så slipper folk skicka ut massa invites i onödan.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top