Drutten
Uppsala RoadRunners
- Gick med
- 27 Apr 2003
- Hoj
- Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Vad göra....., fick hem min efterlängtade Plasma (LG 42 PC1RR) för 2 veckor sedan som jag beställde av Tecnistore på nätet....
Så i går lyckades min son på 2år skicka in en leksak rätt in i rutan...
så att den sprack i ena hörnet vilket resulterade i att tv:en bröt i hop.....
, tror att denna Plasma är lite känsligare eftersom den inte har något frontglas för att slippa brummande fläktar....
Så vad faaan gör man när man dessutom inte tecknade någon extra drulleförsäkring och inte har en Allriskförsäkring utöver hemförs ??, hemförs gäller ju bara typ brand, stöld, ej egen vållade skador......
Har frågat på Hemmabio firman om man kan byta ut front "glaset" men dom säger att det bara är att skrota den.....
Är det någon som har ett riktigt bra tips att ge ???, belöning utfärdas.....![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Så i går lyckades min son på 2år skicka in en leksak rätt in i rutan...
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Så vad faaan gör man när man dessutom inte tecknade någon extra drulleförsäkring och inte har en Allriskförsäkring utöver hemförs ??, hemförs gäller ju bara typ brand, stöld, ej egen vållade skador......
Har frågat på Hemmabio firman om man kan byta ut front "glaset" men dom säger att det bara är att skrota den.....
Är det någon som har ett riktigt bra tips att ge ???, belöning utfärdas.....
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)