Tack jag brukar inte gilla kepsar men den satt på & kändes helrätt. Det är jag som dragit fram min gamla GT som är ca 20 år gammal
efter att bara kört hoj & druckit öl i ca 17 år så tänkte jag i somras att man kanske skulle börja att röra på sig lite igen...Det är en som jag känner som tagit över Gillersklacks skidanlägning i vinter så jag frågade om det gick bra att cykla lite. Först fick jag bara köra på kvällen vilket jag inte orkar fördå är ju liftarna inte igång men sen så sa han okej. Men jävlar va svårt det var att åka ankarlift med cykel i snön...Annars var det lite spårigt & gamla V-bromsar + pudersnö = is = ingen broms ( ska se om man orkar svetsa på nåt fäste för skiva men då måste jag köpa nytt bakhjul med) Angående ungarna så blir den stora 5 om en månad & henne lurade jag iväg i smala skogsbackar idag hon har ju kört skidor i 4 dagar nu
& lille 3 1/2 så de borde nog lära sig hoppa snart lillen försökte köra ner från en liten lastkaj häromdagen, dock så flög han över styret & tjejen (stora) tjatar på att jag ska lära henne hoppa i år så det verkar vara en ljus framtid för dårskap här
Imorgon ska jag hämta resten från lack iallafall snackade med han nyss & allt är klart