saeco12
www.bombrepa.se
Farbror Mummas hoj blir riktigt najs ... hoppas man får se den nere på byn i sommar!
Det där var ju elakt nu blir man ännu mer nyfiken på resten Det verkar bli ett riktigt läckert bygge
vilken porriglackering det ska bli kul att se när han är färdig.....
Ser att frontkåpan hänger framför riktigt nice!!!!!!!!!
FU!!
Skitsnyggt
Var förbi killarna på lackfirman i dag. Kollade in grejerna innan de skulle klarlackas. Här kommer en bild på tanken. Taskig bild .......
Snyggt! vem är lackerare av den skapelse?
Nästa år kommer dock mitt senaste verk vara helt klart.
Var förbi killarna på lackfirman i dag. Kollade in grejerna innan de skulle klarlackas. Här kommer en bild på tanken. Taskig bild .......
Riktigt grymt!
Ska bli kul att se det ihopmonterat
Jag vill bara få hem pryttlarna nu så jag kan fortsätta att bygga. Det är bara att dyka upp, kaffebryggaren står på.
Måste säga att jag är riktigt nyfiken på hur det går för er där ute i garagen...
Mja, sakta men säkert som någon sa
Har en fråga till alla kunniga: Ska ha svarta kopplings- och bromsgrepp, och jag undrar om det går att pulverlacka de jag har? Eller slits det bort på en gång...?
Ska ju ändå pulverlacka lite annat så då är det ju bara att slänga med dom isf så slipper jag ju att köpa...
För övrigt har jag nu beställt framlyset...har två olika sätt som jag skall prova att montera det på, och inget av dom är på ett sätt som NÅGON gjort förut (vad jag vet)
sitter just nu och super med en kille som jobbar med pulver lackering hela jävla dagarna. Han säger att går bra att lacka men det kommer att slitas ut med tiden, fast håller betydligt bättre än biltemas pajas spray.
Pucken en gatslåssare har inga kåpor
Hej på er alla fighterbyggare.
Jag har läst igenom era byggtrådar och vill bara säga att ni ALLA gör ett Jätte bra jobb, jag är imponerad av era byggen.
(Pucken en gatslåssare har inga kåpor ) He he
Jorå jag tar bara med mig skölden när jag ska ut och gatslåss
Jorå jag tar bara med mig skölden när jag ska ut och gatslåss
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|