Ekerholm
Guest
riktigt snygga hojar... t 509 vilket byyge... det rinner från min mun...
Gör alla som jag och väntar in i det sista med att sätta igång på allvar
In med mera bilder på era byggen
Gör alla som jag och väntar in i det sista med att sätta igång på allvar
In med mera bilder på era byggen
Lite bygg uppdatering!
Håller på att lacka en del grejer.
Gaffelben,övre undre krona,tanken,bakkåpan,framskärm,grenrör
nytt framdäck ska på plus fälgtejp
håller o pular lite med elsystemet.
så här ser det ut för tillfället
fotpinne plattorna satt på när ja köpte den och kommer ha kvar dom. är inte fotpinnarna ganska långt bak på dem orginal?
QUOTE]
Hm, inte svarat på frågan, ser jag. Förmodligen beroende på högfärd. (Missat).
Till frågan;
Nej, de sitter inte speciellt långt bak om du har original plattor. Provade själv att köra med Raaskpinnar varpå, (vilket man inte trodde var möjligt), vinglandet ökade ytterligare. Inget att rekommendera enligt mitt sätt att se på det. Handlar det bara om stuket så är det ju bara att köra.
Jag tycker fö i stort sett alla pinnar sitter för långt fram original, men det beror nog mer på min kroppsbyggnad.
Det där är väl ingen CB-tank, eller?
Hur går det fresten'?
fotpinne plattorna satt på när ja köpte den och kommer ha kvar dom. är inte fotpinnarna ganska långt bak på dem orginal?
QUOTE]
Hm, inte svarat på frågan, ser jag. Förmodligen beroende på högfärd. (Missat).
Till frågan;
Nej, de sitter inte speciellt långt bak om du har original plattor. Provade själv att köra med Raaskpinnar varpå, (vilket man inte trodde var möjligt), vinglandet ökade ytterligare. Inget att rekommendera enligt mitt sätt att se på det. Handlar det bara om stuket så är det ju bara att köra.
Jag tycker fö i stort sett alla pinnar sitter för långt fram original, men det beror nog mer på min kroppsbyggnad.
Det där är väl ingen CB-tank, eller?
Hur går det fresten'?
gör inget.
okej, jo det är mest för stukets skull de sitter där.
nä tanken är inte från en CB, det är från en Kawa Gpz900. ägaren innan mig bytte tank, sadel, och sadelkåpor.
jo det går väl sakta med säkert framåt.
ramen är svetsad och boxad,
det ja har kvar än är, bygga till en liten sadel mellan tank och sadeln. fixa elsystemet och byta ringar och packningar i motorn.
byta en bromsslang, fixa till reglagen på styret,
samt slipa ner tank och all plast och lacka.
har lite nya bilder då framlapa och kåpor sitter på som de ska.
ska försöka få upp lite bilder antingen ikväll eller i morgon.
mvh andreas
vectra_andy, det börjar ju se riktigt trevligt ut
Ja grabbar, nu har jag änligen fått tummen ur och börjat riva lite i skrothögen
Började med att rensa fronten och provmontera nya styrkronan med tillhörande styre...och ja handtagen skall bytas ut!
det var på tiden, trodde snart en pormask skulle axa om dig !
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |