euromange
Veckans smak är....
Peder Rosberg skrev:Men jag kommer att vinna delkategorin fläskigaste ljud
Och jag vinner kategorin mest moppelikt ljud
Peder Rosberg skrev:Men jag kommer att vinna delkategorin fläskigaste ljud
Din hoj luktar väl mest moppe av alla hojar också...euromange skrev:Och jag vinner kategorin mest moppelikt ljud
Wiseguy skrev:Det som är lite skrämmande/spännande är att jag ännu inte vet vad hälften av deltagarna håller på och bygger. Det kan nog bli några rejäla överraskningar på slutet.
quip skrev:Jag har sån ångest över att jag inte har börjat bygga nånting än. Hade som tanke att besiktiga hojen innan vintern, men det får nog vänta tills den är ombyggd.
Sen har jag letat delar som en tok, missade precis en vital del på ebay som slank mig ur fingrarna.
Är det förresten någon som vet om tanken på en gixxer 1100 är större än en 750, jag har nämligen en 1100 tank sitter på och den ser lite stor ut.
Om den är större så är jag på jakt efter en 750 tank och då kommer ju frågan om en tank från en 88 är annorlunda mot en tank från en 86?
Finns en person på forumet här som har en 88 tank till salu.
quip skrev:Är det förresten någon som vet om tanken på en gixxer 1100 är större än en 750, jag har nämligen en 1100 tank sitter på och den ser lite stor ut.
Om den är större så är jag på jakt efter en 750 tank och då kommer ju frågan om en tank från en 88 är annorlunda mot en tank från en 86?
Finns en person på forumet här som har en 88 tank till salu.
ozeo skrev:jag har kommit en bit på vägen men har ändå ångest. hur håller du upp
gixxer_1255 skrev:Det finns 2 varianter på tankar till GSXR 750 85-87 och GSXR 1100 86-88. Den lägre, "plattare" som rymmer ca17L som sitter på GSXR 750 och 1100 85-86 (på dom hojar som togs in i Sverige) och den högre, "bulligare" som rymmer ca 21L som satt på GSXR 750/1100 från 87
quip skrev:Jag gråter mig till sömns varje kväll. Ska ta ett foto av mitt "garage" i helgen så får ni se vad jag får stå ut med
Du måste vara en gixxer guru, tackar för informationen. Tanken jag har måste vara en av dem där "bulligare". Ska försöka få tag på den slankare varianten.
Wiseguy skrev:Din hoj luktar väl mest moppe av alla hojar också...
Peder Rosberg skrev:Nej nej nej. Den kommer att lukta så jävla gött.
Om han bara åker med rätt olja.
Själv är jag så barnslig, att både grästrimmern och motorsågen
blir bortskämd med racingolja. Till alla mc-grannars förtjusning
Peder Rosberg skrev:Nej nej nej. Den kommer att lukta så jävla gött.
Om han bara åker med rätt olja.
Själv är jag så barnslig, att både grästrimmern och motorsågen
blir bortskämd med racingolja. Till alla mc-grannars förtjusning
FreddaAbborre skrev:Har för mig det finns tvåtaktsolja med hallon/jordgubbsdoft...
Japp. Nu är bakcuts införskaffad. Ett heltkåpsett till en CBR 600 inhandlades för dyra pengen 600.- Crashat o klart. Bara o limma ihop (nåja, inte fint, men med lite spackel o jobb så blir det kalas.) Blir nog bukspoiler av den oxå.
Supermoto skrev:Så tänkte jag oxå, hehe
Nån bild kanske man kan få glutta lite på.....
Atlas skrev:Vi ses garanterat på mässan..
A.A.A.A.A.A.A!!
Inte ge upp nu!
ALLA inkl mig, har en brake till vinst..
Fortsätt att bygga och njut.
Atlas
Wiseguy skrev:Mycket blingbling från Atlas ser jag..
Själv så funderar jag på att lacka hela motorn svart bara för att göra den så diskret som möjligt.
Ska bli riktigt roligt att se hojen live på mässan.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|