Wiseguy skrev:2205492Så där nu är presentationstråden upplagd.
Den finns här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2205490
Så in med er och lägg in snygga bilder på bygget ditt.
Och har ni inga snygga bilder ännu så ut och fota lite....
Jo, kom igen nu..hojbrud skrev:2206139oki efter att ha sett Atlas Bilder så läggeer inte jag upp bilder i presentationstråden..
grymt arbete..
och en jäkligt snygg hastighetsmätare (jag har lika dan)
Wiseguy skrev:2206169Jo, kom igen nu..
Upp med bilder...
madmagnus skrev:2206132här är då mitt bidrag!
Honda Fireblade 900RR -93
byggd och ägd av: madmagnus, umeå
bygget påbörjades redan 2004 och har pågått ända till i vår, har byggt om cykeln i tre steg hittils, tror att det här var det sista så eventuellt blir den till salu snart!
här följer lite fakta!
chassie:
pulverlackad orginalram, framgaffel och sving. vissa onödiga fästen bortslipade. egentillverkad bakram, bakdämpare från cbr929 med egentillverkat triangelstag. renthal drev och RK kedja. orginal bromsar fram, galfer wave bakskiva, stålomspunna bromslangar.
kaross:
acerbis blitz frontkåpa, modifierad orginaltank med genomgående luftintag, MV-agusta (kopia) bakdel med tillhörande bakljus, egentillverkad sadel.
motor:
kompsänkt orginalmotor. eget kylsystem baserat på kylaren från en renault 5, kylfläkt från KTM, flyttat oljefilter/oljekyl med stålomspunna slangar. egentillverkat turbokit med td0413T turboaggregat. laddtryck ca 0,5-0,6 kg. effekt ej uppmätt!
Wiseguy skrev:2206169Jo, kom igen nu..
Upp med bilder...
Jonathan skrev:2207100Jävla fläskig hoj!
Wiseguy skrev:2207644Nu har jag varit lite snäll och bestämt, efter önskemål, att presentationstråden skal vara ren från inlägg och bara innehålla presentationer. (Hoppas det funkar).
Ta alla kommentarer och inlägg i denna tråd istället.
Tro mig alla deltagarna läser denna tråd också.
madmagnus skrev:2207884amen upp med bilder nu grabbar å tjejer!!!! jag å Atlas vill ju oxå se lite bilder på andra byggen
blir djupt imponerad av Atlas hoj, även om den är lite för mycket bling för min smak hur fan hittar du energi att fixa den putsen??? keep on kickin it man
ser fram emot lite bilder från silverryggen och min personlige favorit peder rosberg som jag tror kommer leverera en riktig dräpare!
må bäste hojbyggare vinna
Wiseguy skrev:2208380Dags för mig att slänga in handduken..
PutteLiten skrev:2193996
Jag måste ta tag i mitt liv och hitta pengar för ett objekt (folk begär ju fan fantasi summor för gamla 70-80 talare... )
Det där var min lilla "present" till Falck. Du har väl förresten sett att bilden har publicerats i en helsida i Bomber Magazine.granath_ skrev:2209522tråkigt, men ser fram emot det färdiga resultatet senare
jävla snygga skyddskläder
Wiseguy skrev:2209685Det där var min lilla "present" till Falck. Du har väl förresten sett att bilden har publicerats i en helsida i Bomber Magazine.
Ring herren som håller i alla trådar.Jonathan skrev:2209720Lite OT, men när fan får man Bomber egentligen
Har pröjsat prenumeration för ett bra tag sedan men inte har jag sett nån tidning inte
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|