Atlas skrev:2218281MIN DÅ!?!?!?
Din äger har inte sett någon hoj med sådan byggglädje o detaljer i sverige förut inte ens HD killarnas!
Sen e ju den Svenska avundsjukan ett faktum oxå som du får räkna in.
Blondie skrev:2218426Din äger har inte sett någon hoj med sådan byggglädje o detaljer i sverige förut inte ens HD killarnas!
Sen e ju den Svenska avundsjukan ett faktum oxå som du får räkna in.
ozeo skrev:2220607men upp med lite hojar nu..
madmagnus skrev:2226332bara 2 dygn kvar innan tiden är ute! hoppas fan att ni bara sitter å håller på bilderna.... av 46 anmälda kan man tycka att 3 st bidrag änsålänge är lite sisådär några till kommer säkert hinna klart innan deadline men jag blir förvånad om vi får se fler än 6 bidrag.... hoppas jag har fel
ZwaniZ skrev:2227219Hej.
Jag kommer att lägga ut bilder imorgon, är strax klar för foto.
Problemet är att jag har inte fått min framlampa för den var restad, men det blir en sån som Atlas har på sin hoj.
Plus att jag har varit skadad i ett par omgångar.
Först så slipade jag en del i en bänkslipmaskin som högg fast och krossade vänster pekfinger= sjukskriven 5 veckor
Jobbade en vecka.
Sen blev jag utsatt för ett vansinnesdåd : En av mina bästa vänner misshandlade mig. Så jag har inte kunnat göra så mycket denna veckan heller, nu i slutet har jag använt bygget som terapi men inte hunnit klart. Varför detta skedde vet ingen, men det slog fullständigt över för honom.
Men detta ligger under polisutredning.
Så bilder kommer men kommer inte att vara komplett
Ha det bra
MVH / ZwaniZ
RND skrev:2227256Fan va jobbigt, när kommer ditt break då. Först fingen och sen en "polare" eller vad det nu ska kallas som misshandlar dig. Krya på dig nu och hoppas att du inte får några bestående men.
/RND
ZwaniZ skrev:2227272Tack för det
Men det psykiska är en annan historia, kommer att behöva hjälp med det.
RND skrev:2227288Jo tacka faan för det, skulle vem som helst behöva. Hoppas att det löser sig , när får vi se bilder på hojen då ?
//RND
ZwaniZ skrev:2227219
Ha det bra
MVH / ZwaniZ
matte_mannen skrev:2218236ozeo och madmangan er hojar är sjukt nice....
...men nu är det dags för silverryggens gamelgixxer! Upp med den bara!
ZwaniZ skrev:2227219
Sen blev jag utsatt för ett vansinnesdåd : En av mina bästa vänner misshandlade mig. / ZwaniZ
Silverryggen skrev:2228986OT ON:
Det va in i helvete vad han har bankat på dig... Försvarade du inte dig?, eller va det en så "bra" kompis att du lät honom hållas och inte ville förvärra(förstår)...Fylla med kanske? ( förvärrar...)
Fan, inge kul dedär, skönt att det "bara" va mjukdelar och inga skelletskador
Aldrig kul när det är "kompisar/bekanta" som är inblandade i sånt här... det kan bli så jävla sjukt/långdraget/konstig stämmning i släkten i flera år efter en sån här grej..
Jobbar i dörren på krogen (Harry´s, FD Royal, BONGO i halmstad) och har inga som helst problem med att tvåla till fyllskallar som beter sig illa/bråkar, dom kan råka ganska illa ut...
Men när det är någon i bekanskapskretsen kan det bli riktigt jobbigt.. Har legat MÅNGA sömnlösa nätter när "vänner" gjort idiotgrejer på fyllan, och GRÅTIT många tårar när folk som man trodde/visste var reko gör bort sig fullständigt på fyllan, har tagit ganska många smällar av polare för att dom va på fyllan och jag va nykter/joobade och inte ville ställa till med problem...
Du får gärna ringa å snacka med mig om du vill snacka med nån "icke skrynklare" som har bott i radhus sedan -73... 0702-613899
OT OFF:
Kom igen å rösta med hjätat nu gubbs!!
ZwaniZ skrev:2229010Ja jag kanske gör det, tack!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|