2693494 Håller med om att inget kan hända, knappast någon som skulle få för sig att driva igenom en stämning.
Räkna med att det är tomt snack men räkna också med kass feedback från den säljaren.
Har en parallell från ett köp i USA där säljaren inte accepterade PayPal vilket jag inte kollade med honom innan auktionen slutade.
Han ville att jag skulle skicka kontanter (cirka 800 spänn) i kuvert eller överföra dom med via någon sorts "money transfer" till ett oangivet konto.
Han anvisade ett ogiltigt konto hos BidPay också samt föreslog Western Union men jag tvekade till det sista förslaget, dels på grund av dåligt rykte, dels på grund av höga avgifter på överföringen.
Han nekade till att lämna ut något kontonummer så jag kunde ta det via min bank och positionerna blev låsta...jag hittade inget vettigt sätt att betala för grejorna.
Vi hade en mailväxling som blev lite hätsk till slut och i hans sista mail skrev han "you are a small time Usama Bin Laden, just a terrorist"...
Kolla frakt och betalningssätt i förväg är en bra förutsättning för att inte bli alltför blåst.