FettSnok
96% enligt läkaren
Hade också varit missnöjd med en KTM, så jag lät bli att köpa en. Det kallas provkörning och undersökning före köp. Skyll. Dig. Själv.
Kan börja med att jag vet inte vem/vilka som ligger bakom dessa inlägg.Lägg korten på bordet nu, vilken firma var det?
Allvarligt talat så kan dom gått stå för vad dom har gjort
Kan börja med att jag vet inte vem/vilka som ligger bakom dessa inlägg.
Tror ingen annan vet med säkerhet heller (?).
Och vet man inte med 100% säkerhet så vore det ju att svartmåla någon för någonting som denna kanske inte gjort.
Typ. lika illa som att starta trådar om KTM och snacka skit om dem inför andra
Kan börja med att jag vet inte vem/vilka som ligger bakom dessa inlägg.
Tror ingen annan vet med säkerhet heller (?).
Och vet man inte med 100% säkerhet så vore det ju att svartmåla någon för någonting som denna kanske inte gjort.
Typ. lika illa som att starta trådar om KTM och snacka skit om dem inför andra
Ponera att det bara är en helt vanlig privatperson som är grymt missnöjd med sin KTM som startat denna tråden. Personen vädrar sina åsikter här för att se om det är någon som tycker likadant.
Hade det varit skäl för att låsa/ta bort en tråd? Om inte, varför inte vara tydlig i reglerna att alla som piskar upp stämningen - utan att veta till 100%! att det rör sig om ett troll - får ta konsekvenserna?
Är det rimligt att anklaga alla som startar en tråd på deras regdatum?
Det som man lätt reagerar på är att första inlägget är väldigt generellt, pratar om att stämma utan egentligen ha någon grund, saknar till och med egna anekdoter. Det är inte någon precis verkar haft en dålig upplevelse som de är upprörd över. Det kanske är lite starkt att ta bort tråden direkt men det är inte orimligt att anklaga TS när man känner igen formatet.
Tänka sig, ännu en ny kamrat som börjar med att vara missnöjd med KTM. Hur tror jag hans aktivitet kommer vara den kommande tiden? Det är väl bäst att inte spekulera för annars får jag väl det onda ögat av allas favorit äventyrsgubbe notrightrider
jag provade en BMW, men tyckte inte den var kul utan köpte en KTM stället.
Vem skall jag stämma ?
Bmw för att den inte motsvarade mina förväntningar eller KTM som enligt rykten skall vara en riktig skräphoj ?
Eller Ducati för jag inte har provat den ?
jag provade en BMW, men tyckte inte den var kul utan köpte en KTM stället.
Vem skall jag stämma ?
Bmw för att den inte motsvarade mina förväntningar eller KTM som enligt rykten skall vara en riktig skräphoj ?
Eller Ducati för jag inte har provat den ?
Jag tror nog alla fabrikat mer eller mindre uppenbart försöker sticka huvet i sanden så långt det går.Om vi nu skippar synen på TS och att detta är det första inlägget så är väl sakfrågan ändå intressant! (Ja, inte att stämma KTM alltså, det är bara löjligt)
Vilken årsmodell var det och vad var det för fel?Jag tror nog alla fabrikat mer eller mindre uppenbart försöker sticka huvet i sanden så långt det går.
När jag köpte R1an som hade inbyggda fel så var Yamaha scandinavia inte särskilt medgörliga trots att jag hade bra med dokumentation (eller kanske just därför) blev jag rent oförskämt bemött.
Det som räddade allt var den lokala handlaren som ändå försökte så långt de kunde, bytte t.o.m ut den första hojen men den var lika dan.
Efter första vintern kom yamaha upp med en åtgärd som funkade hyggligt.
Om vi nu skippar synen på TS och att detta är det första inlägget så är väl sakfrågan ändå intressant! (Ja, inte att stämma KTM alltså, det är bara löjligt)
1. Har, eller har inte, KTM generella kvalitetsproblem.
2. Har de som drabbats av problem fått rimlig support och hjälp med sina ärenden?
3. Är det i så fall generalagenten eller representanten (handlaren) som brister?
Jag äger ingen KTM och skulle dra mig för att skaffa en. Detta baseras på de två seriösa problem som min kollegas son fick med sin KTM och hur dessa ärenden hanterades av handlaren.
Sen är det självklart att det är fler KTM ägare som inte har problem än de som har men jag undrar hur den fördelningen ser ut i förhållande till andra märken?
Generellt sett nu, inte relaterat till en specifik modell. På specifika modeller har förmodligen alla tillverkare problem med en ny konstruktion, komponent eller lösning. Tänker själv på Honda då de kom med den nya Firebladen 2008.
Så vad säger ni om de tre frågorna ovan?
2007 och det var att ECUn ibland stängde gasspjällen för mycket att motorn tjuvstannade högst slumpmässigt vid inbromsning.Vilken årsmodell var det och vad var det för fel?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|