Stöldförsök i Hammarby - Signalement

superman

wheelie king
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
K8 blå/vit
Vill inte vara negativ men tänk på vad hojtjuvarna kan hitta på när dom möter er !!!!!!
Är det värt att riskera liv mm.
Vet att det svider att bli av med hoj och bil....men tänk efter innan ni gör nåt som ni kommer att ångra.
Det är därför jag försäkrar mina saker.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vill inte vara negativ men tänk på vad hojtjuvarna kan hitta på när dom möter er !!!!!!
Är det värt att riskera liv mm.
Vet att det svider att bli av med hoj och bil....men tänk efter innan ni gör nåt som ni kommer att ångra.
Det är därför jag försäkrar mina saker.

Lägg ner, ska man alltid tänka så mycket innan man gör nåt så kommer man tillslut sitta hemma som en feg mus o knappt våga utanför dörren för nån/något kommer skada en. Med en massa tårgas/pepparsprej, elpistol o lite annat skoj har han ingen chans om man är några st som går fram till han. Så ger man sig på några hoj/biltjuvar på det sättet kommer det inte längre vara värt att försöka sno en hoj.

Jag gillar eran stil grabbar och är gärna med ifall ni behöver sällskap hädanefter när det gäller spaning när det lagts ut ett lockbete. Tyvärr är min hoj lite för gammal för att användas. Visst idioten som tråden handlade om är fast, men han släpps snart med för mildstraff så då behöver han en ny hoj.
Har en hel del roligheter man kan göra med dessa h*rungar som vi kan disskutera senare när det är dags.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det där med uppbåd och prygling av hojtjuvar har man ju aldrig hört förut här.

Inte lönt att lägga energi på (jag var själv förbannad i månader efter min första hoj blev stulen). Klart man skulle ingripa om men ser en hojstöld men att börja vaka på nätterna, ha lockbete och vapen m.m. har jag hittills aldrig hört någon genomföra. Dvs. mycket snack i stridens hetta/med nystulen hoj. Försäkra och lås in och lås fast så bra det går, gärna med larm. Sen tar man en öl i solen.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...