Ill-k
:¬þ
God jaktlycka!
Hoppas innerligt att ni får tag på idioten!
Kan bara hålla med. Hoppas ni får tag på han!
Inbrott i bil 2ggr. Man blir skapligt förbannad av att behöva pröjsa 2-3k bara för att laga lås och dylikt!
God jaktlycka!
Hoppas innerligt att ni får tag på idioten!
Jag hakar på om ni ställer ut lockbete. Dessvärre är nog inte min gamla harv mycket till lockbete, men jag har inget emot att nypa en hojtjuv.
Nån som kan tänka sig att ha sin hoj som lockbete?
Inte min tyvärr, inne på rep. efter att just blivit stulen!
Tänk bara på att ni låser den med godkända lås och sånt annars blir det brottsprovokation och då kommer det läggas ned på en gång! Sverige är ju sverige....suck!
Försök till grov stöld/tillgrepp av fortskaffningsmedel är aldrig fel det heller...då blir dom reggade i systemet (alternativt "topsade") för sånna saker och kan lättare bindas till andra brott.
händer det nåt?
han på röda hondan är fast efter att ha vurpat i helgen med den
För mig gör det inte så mycket. Vi vet att mycket stölder görs på hojar runtomkring stockholm. Man behöver inte få tag i en speciell individ. Det är skottpengar på alla tjyvar.
Som sagt....kan någon fixa bete, är jag på. Kanske dags att skapa skräck i alla dom som tror hojar är easy money. Om det senare kan tolkas som 1 månad på sjukan o något brutet ben vore fan underbart
Det är så jag resonerar oxå.
Vi skulle behöva en hyfsat ny hoj, gärna R-hoj, och ett par bilar att sitta i 2 och 2 så man håller sig vaken.
Det är så jag resonerar oxå.
Vi skulle behöva en hyfsat ny hoj, gärna R-hoj, och ett par bilar att sitta i 2 och 2 så man håller sig vaken.
min hoj är gammal
Köp en ny Anderberg Så hämtar vi ut den på mc-varuhuset o ställer den ute direkt som bete
Oavsett så lär inte miffona få tillräckliga straff iallafall. Min tanke var mer att avskräcka genom smärta. Är tanken att bara lämna in dom så skiter jag i det. För det ger inte ett skit
Coolt, jag har 23m björkHar en 21" ASP och en 26" ASP, en burk med "peppar" och 2st skottsäkra västar.....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |