Som sagt kör med helljuset på det gör jag iaf. Och alla ser en mycket bättre då
Bra, så bländar du bilisterna så är olyckan ett faktum i vilket fall.
Eller du kanske menar att du inte kör med helljuset hela tiden?
Hoppas killen kryar på sig.
Om de är så känsliga ska de inte ut i trafiken och göra. Hur gör de då en solig dag?3056842Bra, så bländar du bilisterna så är olyckan ett faktum i vilket fall.
Är väl lite olika från lampa till lampa samt hur den är vinklad. Mitt helljus bländar inte men lyser inte heller über på natten. Däför kör jag inte på natten.3056842Bra, så bländar du bilisterna så är olyckan ett faktum i vilket fall.
Nu var det så att jag misstolkade hans (125_next) inlägg, trodde att han menade att han körde med helljuset på, både när det är ljust och mörkt ute...Om de är så känsliga ska de inte ut i trafiken och göra. Hur gör de då en solig dag?
Nu var det så att jag misstolkade hans (125_next) inlägg, trodde att han menade att han körde med helljuset på, både när det är ljust och mörkt ute...
eller det kanske han gör?
Nu var det så att jag misstolkade hans (125_next) inlägg, trodde att han menade att han körde med helljuset på, både när det är ljust och mörkt ute...
eller det kanske han gör?
Hel ljus på jämt! bättre att synas och höras
--------------------------------------------------------------------
Möte på natten kan man ju slå av det men.3059663Jo, det är ju sant, med tanke på vad bilförare har ställt till det för vissa av oss.
ohoj..skulle bara säga att jag mår bra( de va jag som krocka.) ja ville bara informera alla mc åkare om att man inte tydligen syns så bra i trafiken och då kan sånnahär olyckor lätt ske..peace out
tur att du mår bra... men vad fick du göra då??.. opereras för lungan m.m?.. har du några bilder på hojen?.
bje lungan behövdes inte göras nåt med dom koncentrerade sig bara på huved för de va tydligen livshotande. sen opererade dom handen och foten i 7 timmar men ja e iaf äntligen ute ifrån sjukhushelvetet ja
http://img116.imageshack.us/my.php?image=07071402ssss4ym6.jpg
aok... hojen såg inte allt för fin ut:/
nej de va den inte heller...de värsta va att polisen tog den för mig för att dom trodde att de va en 600cc bara för det stog 600cc på vaxellådskåpan(de står 60cc för att man ska ha 6 dl olja)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|