stötta/hjälp denna personen (krock)

FunkYFresH

sweet
Gick med
29 Aug 2006
Ort
skövde
Hoj
Aprilia RS
palla det... men de märkte senare att det var bara 125:a eller?? hur gick det med han som åkte bak.. nämnde de det nån gång.. för du e la inte 18 så du får skjutsa=??
ja de märkte dom efter typ 3 månader..och jag vet att man inte får skjutsa när man är under 18 men jag skjutsade ingen..de va tidningen som blandade ihop två olycjor som hände samma dag
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
bje lungan behövdes inte göras nåt med dom koncentrerade sig bara på huved för de va tydligen livshotande. sen opererade dom handen och foten i 7 timmar men ja e iaf äntligen ute ifrån sjukhushelvetet:D ja
http://img116.imageshack.us/my.php?image=07071402ssss4ym6.jpg

Härre jävlar! det ser ut som det gjorde rätt ont! :eek: mitt vrak ser ju nästans nyrenoverat ut jämfört med den!

nej de va den inte heller...de värsta va att polisen tog den för mig för att dom trodde att de va en 600cc bara för det stog 600cc på vaxellådskåpan(de står 60cc för att man ska ha 6 dl olja)

Hur smarta var dom då? såg motorn ut som den va 600cc eller???

njae har inte blitt så mycke hojj nu eftersom jag inte har någon kvar men ja ska ta mellan när jag fyller 18:D

De e fan respekt! :bow

Tur att du är ok tillslut iaf! :tummenupp
 
Last edited:

FunkYFresH

sweet
Gick med
29 Aug 2006
Ort
skövde
Hoj
Aprilia RS
Shit vilken kamp. Inte många som skulle våga sig upp på en hoj igen efter en sån smäll. Jag är grymt imponerad :)

du vet va man säger..om man ramlar av hästen så måste man upp på den iga..eller nåt liknande:p

Är det du på bilden(avtaren)... Isf ser det inte roligt ut men det e bra att du inte ger upp och fortsätter :tummenupp

japp de är samma dag som olyckan fast då ligger jag på sahlgrenska
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
du vet va man säger..om man ramlar av hästen så måste man upp på den iga..eller nåt liknande:p



japp de är samma dag som olyckan fast då ligger jag på sahlgrenska

fan jag slår inte din och _joel_´s bilder;) jag har bara en bild på mitt sträckta ögonbryn med blod i hela ansiktet;)
 

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
du vet va man säger..om man ramlar av hästen så måste man upp på den iga..eller nåt liknande:p

Jo, men många (förmodligen jag själv) skulle bli avskräckta efter en sån smäll. Tycker det är grymt att du inte ger dig och har hojviljan kvar. Sjukt härligt att höra :)
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Fi fan ja det såg inte ut som någon mysig smäll precis. :3skrämd

Men kul att du är okej igen och tittar på ny hoj. Det är bra att komma tillbaka så fort som möjligt annars blir det svårare. :)
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
du vet va man säger..om man ramlar av hästen så måste man upp på den iga..eller nåt liknande:p



japp de är samma dag som olyckan fast då ligger jag på sahlgrenska

Okej var du vid medvetande då? Kommer du ihåg olycksögonblicket?.. Förstår om du inte vill svara på frågorna...

fan jag slår inte din och _joel_´s bilder;) jag har bara en bild på mitt sträckta ögonbryn med blod i hela ansiktet;)

Fast min bild e från min skidolycka och inte mc-olycka som i den farten jag hade på skidorna kunnat leda till värre saker om det vorit asfalt ist för snö
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)

Fast min bild e från min skidolycka och inte mc-olycka som i den farten jag hade på skidorna kunnat leda till värre saker om det vorit asfalt ist för snö

Jag spräckte ögonbrynen när jag cyklade och om jag hade krockat med mci den farten hade det inte hänt nått:D stod nästan still när jag rammla och landa på en spettsig sten;) kanske 3km/h
 

FunkYFresH

sweet
Gick med
29 Aug 2006
Ort
skövde
Hoj
Aprilia RS
Okej var du vid medvetande då? Kommer du ihåg olycksögonblicket?.. Förstår om du inte vill svara på frågorna...





Fast min bild e från min skidolycka och inte mc-olycka som i den farten jag hade på skidorna kunnat leda till värre saker om det vorit asfalt ist för snö

ne ja blev medvetslös direkt så ja kommer inte ihåg nåt från olycksögonblicket. men de e la tur man tuppa av annars så hade jag legat och haft jävligt ont
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
jag vet hur det känns - fick själv spendera några nätter på sjukhus för hjärnblödning efter min olycka :tummenupp

Krya på dig!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top