Stajling av über-rd.

Hur många punGter kommer jag orkar göra?

• Antal röstningar
    0

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
hej lånar tråden lite...
ska byta bromsolja på rd vilken mutter sak lossas?? den ovanför bromsslangen är ju luftare :va

Bifogat

• rd.JPG
    rd.JPG
    52.8 KB · Visningar: 43

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist :argpådato blir bara så trött på människor ibland :4skrika fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc.. :4skrika

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Rift skrev:
säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist :argpådato blir bara så trött på människor ibland :4skrika fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc.. :4skrika

Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt.

Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
Wargen skrev:
Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt. :va

Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.

Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.

Rift skrev:

Ska inte ha en "fajter". Då måste man ha en sporthoj. Dessutom har jag ändrat mig, inte en jävel kommer köpa hojen så jag ska ha kvar den. Vill bara ha något som man slipper skämmas för :gnissla .

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Trashcan skrev:
Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.

Nej tyvärr. Är inte så bra på fighters. Men lycka till! :tummenupp

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...