Rift skrev:säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist blir bara så trött på människor ibland fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc..
Wargen skrev:Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt.
Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.
Rift skrev:säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist blir bara så trött på människor ibland fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc..
lasse kongo skrev:hej lånar tråden lite...
ska byta bromsolja på rd vilken mutter sak lossas?? den ovanför bromsslangen är ju luftare
lasse kongo skrev:
Trashcan skrev:Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|