jag får väl acceptera att de inte är de bästa att köpa en sån då .. har ni några tips på motorcyklar som har ett z750,gsr750 stuk än dom som nämts, eller några ni tycker är snygga
Nu kommer vi någonvart!
Först en fråga:
Har du A1 sedan tidigare?
jag får väl acceptera att de inte är de bästa att köpa en sån då .. har ni några tips på motorcyklar som har ett z750,gsr750 stuk än dom som nämts, eller några ni tycker är snygga
Praxis är tydligen indraget körkort i 6 månader, med andra ord, du får börja om från början med att ta om ditt kort, om 6 månader.
Betvivlar dessutom att det ens finns strypningskit till den, vilket innebär att du kommer att köra den med 77 kw, vilket inte gör det hela bättre.
Vad är det för fel på att köpa en hoj du faktiskt får köra?
Jag har skitkul på en gammal z500 från -81. Man kan garva om man välter, den kostade 5000 spänn, försäkringen kostar 800, man kan ligga på full rulle rätt ofta o du skulle knappt behöva strypa den för att köra den lagligt.
vad menar dom med Påföljd: tex 30?
utseendet på mc:n är EN viktig del för mig skulle man tappa sitt vanliga bilkort om man tappar mc kortet?
Ja.
Skit i att ta mellankortet o vänta 6 år då.
Polisen.se
Vad blir straffet för att köra mc utan mc-kort? Blir man av med sitt b-kort?
Det handlar om olovlig körning och det ger normalt sett böter. Handlar det om upprepade förseelser kan Transportstyrelsen återkalla körkortet.
Bötesbelopp (saxat från Trafikjuristen)
Enrosabil, vad för källa sitter du inne med eftersom du anser att polisen.se ger fel uppgifter?
Se länken till trafikjuristen jag skickade upp tidigare, den säger förvisso praxis vid körning med tung mc när du har behörighet för lätt, inget om mellanklass, men känns relativt lika.
Har inte haft A1 sedan tidigare tyvär
Typfall: kört mc med enbart B-kort eller tung MC med enbart behörighet för lätt MC
Påföljd: Varning - 6 månader
Normal påföljd: Varning
Det är alltså inte praxis att tappa kortet om inte överträdelsen är grov.
Ducati Hypermotard 796/1100 är i mina ögon väldigt vackra hojar. Sen finns ju annat aprilia Shiver/dorsoduro och ktm 690 texjag får väl acceptera att de inte är de bästa att köpa en sån då .. har ni några tips på motorcyklar som har ett z750,gsr750 stuk än dom som nämts, eller några ni tycker är snygga
Dito på det.Stå ditt kast och kör lagligt. Blir trött på sånt här!
Föga troligt att dem bryr sig att slå regnummer 1 av 10 motorcyklar dem kör bakom. Har bara blivit stoppad två gånger av xx antal polisbilar jag har haft bakom mig. Då kan du ge dig jävlen på att min fordon har varit minst sagt misstänksamma.När de åker bakom dig så slår de på regnumret på hojen, får veta vem som äger den, vilka behörigheter denne har. Om de sen antar att ägaren kör, vilket de troligen gör, så kommer det sluta med att dom stoppar dig.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|