klas fransson
Ny medlem
Vilket problem! Kör mc efter behörighet! !!!!
Föga troligt att dem bryr sig att slå regnummer 1 av 10 motorcyklar dem kör bakom. Har bara blivit stoppad två gånger av xx antal polisbilar jag har haft bakom mig. Då kan du ge dig jävlen på att min fordon har varit minst sagt misstänksamma.
Lite OT nu då, men är inte det där automatiserat nu? Dom har nån direktuppkopplad kameramojäng i bilen som scannar regskyltar exakt hela tiden, framåt bakåt och t.o.m parkerade bilar.
Har ivf fått det förklarat för mig så av ett blåbär. Sen om det är sant eller inte, vet jag lite om.
Det blir olovlig körning med böter som påföljd, inget indraget körkort såvida du inte är nerlusad med olovliga körningar innan. Blir du stoppad en gång till så blir det grov olovlig körning med indraget kort som följd.
Lite OT nu då, men är inte det där automatiserat nu? Dom har nån direktuppkopplad kameramojäng i bilen som scannar regskyltar exakt hela tiden, framåt bakåt och t.o.m parkerade bilar.
Har ivf fått det förklarat för mig så av ett blåbär. Sen om det är sant eller inte, vet jag lite om.
FEL IGEN!!! trafikförsäkringen gäller..
Sluta leka försäkringsman din mupp!!!
Med vänlig hälsning
Varför blanda in lagtexter då försäkringsvillkor är lite mer intressanta. Här är ett exempel av mångahttp://www.folksam.se/dpublic/a0346.nsf/vLookUpFiles/S3001.pdf/$FILE/S3001.pdfLänka gärna den lagtexten som säger det istället för att hitta på.
Mupp.
Med vänlig hälsning
Med vänlig hälsning
Med vänlig hälsning
Länka gärna den lagtexten som säger det istället för att hitta på.
Mupp.
Med vänlig hälsning
länkar denna tråd där du kallar folk här på SH som hjälpte mig när jag kraschat för 8 år sen för stolpskott utan anledning när du har tvärfel...
http://www.sporthoj.com/forum/showt...chans-att-få-ersättning&p=6010363#post6010363
Med vänlig hälsning
Det där handlar om personlig utrustning, inte olovlig körning. Fortfarande inget som styrker att trafikförsäkring gäller vid olovlig körning.
Med vänlig hälsning
Det där handlar om personlig utrustning, inte olovlig körning. Fortfarande inget som styrker att trafikförsäkring gäller vid olovlig körning.
Med vänlig hälsning
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |