Stannar du för polisen?

Stannar du om polisen vinkar in dig?

• Antal röstningar
    0

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
GSXR1100R skrev:
Enligt pollen så stannar minst 60% och enligt verkligheten så stannar minst 99% Ännu en sommar vankas med teman som dra snuten e tufft mixat med RIP inlägg :(

jag tror att 60% stannar om dom får polisbil efter sig
jag tror att 99% stannar om dom får polismc efter sig

grotesk skillnad på att få bil eller mc efter sig tycker jag.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Vad händer om man smiter och de får tag på en? Kortet ryker nog men hur stora blir böterna, eller kan det bli annat också? :va

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Hurtig skrev:
ingen idé att försöka köra ifrån en polis med en knarr... möjligtvis om man kan hitta en skogsväg eller liknande... men jag tror att jag skulle stanna.
Jag är juh inte lika tuff och cool som de flesta här inne på sporthoj som drar ifrån poliserna... :hej
jo det är ide..try it!,polisbilarna är väl inget problem :7peta , polisbågarna kan vara ett problem om man ligger på motorvägen och inte kan sväga av. :huvet
eljusspår funkar oxå bra :rofl :lol

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Jag har blivit stoppad av både snut bil & hoj med blåljus, har alltid tänkt att jag drar om det blir en sådan situation MEN ICKE.... har stannat snällt båda gångerna & faktiskt fått behålla lappen trots att jag varit långt över gränsen för att bli av med lappen båda gångerna! :tummenupp

Mc-snuten hade inte ens tid att skriva böter, då han skulle iväg & dirigera bort trafik (nyfikna personer) vid ett större oljeläckage vid kusten! :D

Fast jag har skaffat ännu snabbare hoj nu så tror jag nog att jag hade stannat ändå.... jag är FÖR ordentlig!! :rofl

DwD skrev:
jo det är ide..try it!,polisbilarna är väl inget problem :7peta , polisbågarna kan vara ett problem om man ligger på motorvägen och inte kan sväga av. :huvet
eljusspår funkar oxå bra :rofl :lol

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Ulvheden skrev:
Jag har blivit stoppad av både snut bil & hoj med blåljus, har alltid tänkt att jag drar om det blir en sådan situation MEN ICKE.... har stannat snällt båda gångerna & faktiskt fått behålla lappen trots att jag varit långt över gränsen för att bli av med lappen båda gångerna! :tummenupp

Mc-snuten hade inte ens tid att skriva böter, då han skulle iväg & dirigera bort trafik (nyfikna personer) vid ett större oljeläckage vid kusten! :D

Fast jag har skaffat ännu snabbare hoj nu så tror jag nog att jag hade stannat ändå.... jag är FÖR ordentlig!! :rofl

Ordentligt rimmar inte med hojjarna du har :lol

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...