Silwer
för******
Du kan inte ha missat janne-tråden.DwD skrev:du skojjar inte?. hade han gjort något jätte grovt brott eller?.
Den heter nåt med "fortkörning 1 månads fängelse" eller nåt sånt.
Du kan inte ha missat janne-tråden.DwD skrev:du skojjar inte?. hade han gjort något jätte grovt brott eller?.
DwD skrev:oki, men det är inge fänglese med i bilden överhuvudtaget?..
kan vara bra att veta tills "nästa" gång
Silwer skrev:Du kan inte ha missat janne-tråden.
Den heter nåt med "fortkörning 1 månads fängelse" eller nåt sånt.
DwD skrev:janne=killen som körde på bakhjulet från snuten, och där snuten sa att han hade sett killen igenom visiret, killen jobbade på en mcbutik och snuten kom in och identifierade honom?..
Precis!! Tar man det bara LUGNT och TÄNKER lite så är det inga problem att försvinna. I början blev man ju lite hispig men nu är det ju nästan kulRaid72 skrev:Gemene man hetsar oftast upp sig och full med adrenalin så gör han ett misstag som kan visa sig öderstigert.
/R
Marve skrev:Smitning från en olycka kanske har andra regler? Det kanske oftare ger fängelse?
Nisse Järnet skrev:Precis!! Tar man det bara LUGNT och TÄNKER lite så är det inga problem att försvinna. I början blev man ju lite hispig men nu är det ju nästan kul
DwD skrev:hahaha. du kommer att få såååå spööö av moraltanterna
Va stannade du, vi trodde du va en riktig tuff outlaw nu är vi jättebesvikna på dig.bmwjohan skrev:måste bara säga att den här tråden är bäst
skenet från moralens lykta lyser väldigt svagt om man säger så
jag drar självklart men jag måste erkänna att jag även har stannat. jag blev ju haffad av en civil sporthoj och den vågade jag inte försöka dra med min gamla skorv. känns som att det inte skulle ha kunnat sluta lyckligt
bmwjohan skrev:jag blev ju haffad av en civil sporthoj och den vågade jag inte försöka dra med min gamla skorv. känns som att det inte skulle ha kunnat sluta lyckligt
GSXR1100R skrev:Va stannade du, vi trodde du va en riktig tuff outlaw nu är vi jättebesvikna på dig.
Mattias skrev:Civil sporthoj? Typ en BMW K-nånting?
Thundercat skrev:Jag skulle stanna för jag skulle inte kunna köra ifrån snuten.
Thundercat skrev:Jag skulle stanna för jag skulle inte kunna köra ifrån snuten.
Enligt pollen så stannar minst 60% och enligt verkligheten så stannar minst 99% Ännu en sommar vankas med teman som dra snuten e tufft mixat med RIP inläggHurtig skrev:ingen idé att försöka köra ifrån en polis med en knarr... möjligtvis om man kan hitta en skogsväg eller liknande... men jag tror att jag skulle stanna.
Jag är juh inte lika tuff och cool som de flesta här inne på sporthoj som drar ifrån poliserna...
GSXR1100R skrev:Ännu en sommar vankas med teman som dra snuten e tufft mixat med RIP inlägg
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|