Varför tror jag att en riktigt präglad raketforskare sitterAbloy skrev:Stannar, bryter jag lagen är jag också beredd att ta mitt straff. Dessutom behöver man inte vara raketforskare för att vet var och när man kan köra utan att polisen lägger sig i.
Fredrich skrev:Moral är ett självskaffat fängelse för dem som inte vill /
klarar av att bestämma över sina egna liv.
Fredrich skrev:....
Moral är ett självskaffat fängelse för dem som inte vill /
klarar av att bestämma över sina egna liv.
Chrille skrev:Vilket skitsnack! Hade alla haft moral enligt den kristna måttstock som format vårt samhälle(tänk innan ni skriker) så hade vi inte behövt våra domstolar.
I övrigt håller jag med SL o Gubbstuff - jag är vuxen och beredd att ta konsekvenserna av mitt handlande. Det är bara småungar som bryter regler väl medvetna om straffskalan och sen grinar som småflickor när de åker dit.
Sergeant skrev:Ja stannar och tar mitt straff som en riktig karl .
Lokke skrev:Samma här.
Det jag tycker är konstigt är att flera personer säger att dom skulle försöka sig på en ifrånåkning om dom trodde att körkortet redan hade gått förlorat? Alltså, är det det värsta straffet som man kan tänka sig?
Chrille skrev:Vilket skitsnack! Hade alla haft moral enligt den kristna måttstock som format vårt samhälle(tänk innan ni skriker) så hade vi inte behövt våra domstolar.
Bingo skrev:Nu har jag tänkt. Nu skriver jag. Hoppas det är OK då Chrille.
Vad jag och de flesta inte fattat är att deta är en genusfråga. Det handlar inte om vad som är rätt eller fel utan om vilket kön du har.
En man (nu snackar vi alltså riktig män, inte någon hormonomtöcknade R1-grenslande slyngel med liten snorre) stannar och tar tappert emot sin påföljd utan att röra en min och utan ett ord till klagan. Sedan går han runt å berättar att "-Jag blev av med mitt körkort idag. Jag hade kunnat vrida på rullen och dra men jag valde, självklart, att stanna och ta mitt straff på det att ingen må sätta min manlighet ifråga och kalla mig kvinna. Ty jag är man och det står jag för!"
Det är viktigt att framstå som en RIKTIG MAN!
Bingo skrev:Nu har jag tänkt. Nu skriver jag. Hoppas det är OK då Chrille.
Vad jag och de flesta inte fattat är att deta är en genusfråga. Det handlar inte om vad som är rätt eller fel utan om vilket kön du har.
En man (nu snackar vi alltså riktig män, inte någon hormonomtöcknade R1-grenslande slyngel med liten snorre) stannar och tar tappert emot sin påföljd utan att röra en min och utan ett ord till klagan. Sedan går han runt å berättar att "-Jag blev av med mitt körkort idag. Jag hade kunnat vrida på rullen och dra men jag valde, självklart, att stanna och ta mitt straff på det att ingen må sätta min manlighet ifråga och kalla mig kvinna. Ty jag är man och det står jag för!"
Det är viktigt att framstå som en RIKTIG MAN!
Jag är ledsen, men pittlöshet räcker inte. Du måste stanna för Polisen också, annars är du bara en sken-kvinna.watson skrev:Om man stannar för snuten, är man en man då? Då måste jag genast ta tillbaka mitt föregående inlägg!
Jag drar snuten så ofta jag kan och jag har extremt lite snopp!! Jag vill absolut inte bli kallad MAN!!
/FrökenW
Du kan vara en kvinna - fängslad i en mans kropp. Det måste inte vara dåligt.Felix skrev:LMAO!!!
Jag kommer aldrig mer ifrågasätta logiken bakom manlighet och att stanna för polisen... jag antar att innerst inne i mig bor det en kvinna som bara vill ut!
watson skrev:Om man stannar för snuten, är man en man då? Då måste jag genast ta tillbaka mitt föregående inlägg!
Jag drar snuten så ofta jag kan och jag har extremt lite snopp!! Jag vill absolut inte bli kallad MAN!!
/FrökenW
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |