Samme
Skrotsamlare
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Öregrund
- Hoj
- Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Årsmodell -03 och diesel.
Multiremmen till servopump och generator gick av på väg till jobbet, var dock inga problem att fortsätta hela vägen. Lyckades dock ej starta för att åka hem, men det trodde jag berodde på att batteriet laddat ur.
Efter ett misslyckat försök att byta remmen på parkeringen på jobbet i -5 gjordes misslyckat startförsök idag. Batteriet hade stått på laddning ca 1,5 dygn.
Tycker batteriet verkar friskt, tuggar på bra på startmotorn, men det tänder liksom inte.
Närmsta Citroenverkstad vill inte ge någon support(ta hit bilen), en norrman på Citroen centralt trodde att det fanns en handpump för att få fram diesel, är väl den man använder när man kört soppatorsk?
Någon som har något fler tips? Funderar om det finns någon startförregling, men inga av dem jag ringde ville säga något om det.
Multiremmen till servopump och generator gick av på väg till jobbet, var dock inga problem att fortsätta hela vägen. Lyckades dock ej starta för att åka hem, men det trodde jag berodde på att batteriet laddat ur.
Efter ett misslyckat försök att byta remmen på parkeringen på jobbet i -5 gjordes misslyckat startförsök idag. Batteriet hade stått på laddning ca 1,5 dygn.
Tycker batteriet verkar friskt, tuggar på bra på startmotorn, men det tänder liksom inte.
Närmsta Citroenverkstad vill inte ge någon support(ta hit bilen), en norrman på Citroen centralt trodde att det fanns en handpump för att få fram diesel, är väl den man använder när man kört soppatorsk?
Någon som har något fler tips? Funderar om det finns någon startförregling, men inga av dem jag ringde ville säga något om det.