Stenungsundstråden

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Kommer jag göra dig besviken,, för dom andra "tre" som brukar köra frekvent,, har satt sig på motarder,, så där är det lägre tempo nuförtiden,, :rolleyes:

Vad pysslar Vic med nu då? Vilken mörk sida har ni dragit över henne till? Bana eller motard? :)

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
Hon

Vad pysslar Vic med nu då? Vilken mörk sida har ni dragit över henne till? Bana eller motard? :)

Hon har kvar sin Kawasaki,, men den finns ute på blocket,

tanken är att hon ska sälja den pga studier i höst.
men får vi inte det vi vill ha kommer den vara kvar, vi måste inte sälja den, och då kan jag ut å glida lite med den med i sommar dessutom! :tummenupp

hur känns det nu några dagar efter då?

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Hjemme I E Uke

Hallon på er alla glada moppe åkare :banana
Kände att nu fan var det dax att skriva lite på denna sidan.
Såg att Rikard skrev att det var TRE kvar som åker men jag har ju fan inte köpt super-retard ännu:mad:
Tänkte ta mig till Uddevalla i morgon och träffa en polare där och sedan dra någonstans.....är det fler som är sugna på att bjuda upp till dans:arsele
O Rikard er6 är ok i den dansen med :krama
:hoppa

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
haha

Såg att Rikard skrev att det var TRE kvar som åker men jag har ju fan inte köpt super-retard ännu:mad:
Tänkte ta mig till Uddevalla i morgon och träffa en polare där och sedan dra någonstans.....är det fler som är sugna på att bjuda upp till dans:arsele

:yoparty tack .. haha,, ja jag kan hänga av rätt mycket folk med tjejens hoj med ,, det har man visat ett par ggr :rofl men jag ska med sebbe hööken till Bike i trollhättan på lördag å hjälpa han köpa in lite utrustning. han ska ta kort med! :tummenupp men vi tar bilen då lillgrabben ska med! :D

men vi kanske kan ses där??? annars ska jag ta en sväng nu i kväll med Black arrow--- :tuttar

:krama Flåt att jag glömde dig ponken ,, du har ju fanimig två dessutom... skepp å hoj!! hahahaha :yoparty

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Nope, hojar är till för att köras, inte att parkeras :tummenupp

... och då kan jag ut å glida lite med den med i sommar dessutom! :tummenupp
Då ska nog ite du börja snacka om lägre tempo här...:D

Du kör knappt nåt, du super bara... :fyllisar

Last edited:

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
haha

Nope, hojar är till för att köras, inte att parkeras :tummenupp

haha rigt one spott :tummenupp haha

Då ska nog ite du börja snacka om lägre tempo här...:D
VA.. jag,, hmm :notme :wiggle haha

Du kör knappt nåt, du super bara... :fyllisar

:öl :dricka i morgon, trubadur på stations krogen,, :tummenupp

FAN VAD NICE VÄDER I HELGEN,, bli skinnställ med till trollhättan,, här ska köras 09 or.... :banana

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
som jag sa?? :va sa aldrig att jag skulle köra super retard??

jag sa att jag skulle köra 09 or :yoparty

och som svar på din fråga för att tydligöra det hela NEJ!:arsele

jag körde SPORTHOJ.:banana

Jag ska ju köpa hoj så snart försäkringsbolaget får tummen ur att ge mig vettiga pengar. Något tips? Är lite Ninjafrälst men öppen för förslag.
Tanken är att det ska bli något efter 2003, även kikat på ZX-10R 2008, men det är ju lite mer pengar...

Hon har kvar sin Kawasaki,, men den finns ute på blocket,

tanken är att hon ska sälja den pga studier i höst.
men får vi inte det vi vill ha kommer den vara kvar, vi måste inte sälja den, och då kan jag ut å glida lite med den med i sommar dessutom! :tummenupp

hur känns det nu några dagar efter då?

Låter bra! :) Med tanke på hur det gick för mig förra året så lär jag få kämpa för att hänga på oavsett vilken hoj jag köper.
Är mycket väl medveten om att föraren avgör mer än hojen.
Tyckte om att ni gav mig kritik vid stoppen på saker ni tyckte jag kunde förbättra. Har inte problem att ta konstruktik kritik, jag vill ju lära mig köra snabbt!

Sov knappt något dagarna efter kraschen, var pigg och kände mig inte minsta berörd. Nu har jag dock sovit brutalt mycket några dagar. Kroppen kanske kommit på att den måste vila upp sig inför Bike på söndag(är i Sthlm/Uppsala denna helgen men ska försöka hinna till Bike)? :)

Last edited:

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Tjenare på er alla moppe dårar :hej
Tänkte ta mig en tur på onsdag om det är någon som är intreserad:confused:
Planen är la att dra någonstans på dagen så för er stackare som jobbar så blir det kanske problem att söka ledigt så här nära inpå men det löser ni nog ändå :hihi
Skriv här eller ring om ni är sugna :banana

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
ja

Tjenare på er alla moppe dårar :hej
Tänkte ta mig en tur på onsdag om det är någon som är intreserad:confused:
Planen är la att dra någonstans på dagen så för er stackare som jobbar så blir det kanske problem att söka ledigt så här nära inpå men det löser ni nog ändå :hihi
Skriv här eller ring om ni är sugna :banana

eftersom jag inte kunde ta ledigt fick d bli en kvällstur!! :tummenupp var ju trevligt,, men VARMT! Puh,, ännu roligare att köra förbi tjejen på trampsyckeln på väg från jobbet,, med hennes hoj haha :D

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Vilken härlig dag det blev! Mycket bus på både två men mestadels ett hjul :) Hann med kurviga vägar, lååånga rakor och endurospår runt Kinnekulle Ring...och sen hemåt igen.

Last edited:

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
satt å spinnade inne på sportlife idag vid 19 tiden å då drog en ktm motard förbi utanför som bröta rätt bra (ekade inne i rummet:D)
Var det nån härifrån?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...