Stenungsundstråden

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Lite goa vägar upp till och ner från Brudfjället vid Håverud. Var hemma strax över åtta på kvällen :banana En fin väg som de har rivit upp helt och hållet för att asfaltera om - grovt grus - riktigt roligt :yoparty

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Lite goa vägar upp till och ner från Brudfjället vid Håverud. Var hemma strax över åtta på kvällen :banana En fin väg som de har rivit upp helt och hållet för att asfaltera om - grovt grus - riktigt roligt :yoparty

Synd att jag inte kunde närvara med Ninjan den körningen då, grus är ju som roligast med den. :tungan

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...

Statoil söndagar kl.11:00....

Annars har vi Onsdagsträffar vid klubbhuset kl.18:00....alla välkomna.....

http://www.stenungsundsmc.se/medlemskap.php

Betala 400.- för att få köra på allmäna vägar? Nja...

tcg....man behöver inte vara medlem för att åka med MC- bröder/systrar:7peta

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Tog mig en tur runt Orust i går :tummenupp Inte så många semester firare längre. Däremot verkar det vara gottom farbröder i mörk blåa skjortor som sitter i både blå/vita å silvriga,vita bilar. Tankade på Jett när jag kom hem, ser när jag åker därifrån att det står en surmulen farbror och tittar avendsjukt (läs SURT) på min moppe. Vet inte om det var alla antenner som var i hans synfält eller att blå skjortan klibbade under armarna :arsele Hoppas att hels-moppers, banditer å andra dårar slutar upp med att vara dumma mot varandra här i fredliga Stenungsund, så vi slipper sura :6surkartminer när vi färdas långsamt genom vår vackra natur :2cool

ambjoern

Medlem
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Cb1300
köra idag

någon som vill köra idag? tillbaka i kungälv senast 1500. Skicka tel nr i pm om nån är sugen så ringer jag upp!

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Motard

Hur är det med motardåkare i stenungsund? Efter stor abstinens i ett antal år har det blivit återfall, dock med motard istället för racehoj. Just nu kör jag som en kratta efter uppehållet men det skall väl komma igång snart hoppas jag. Kort sagt vore det kul att hitta några att köra med och förhoppningsvis få lite bra tips så att man inte kör som en gammal kärring längre...

ambjoern

Medlem
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Cb1300
köra idag

någon som vill köra idag? tillbaka i kungälv senast 1500. Skicka tel nr i pm om nån är sugen så ringer jag upp!

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Hur är det med motardåkare i stenungsund? Efter stor abstinens i ett antal år har det blivit återfall, dock med motard istället för racehoj. Just nu kör jag som en kratta efter uppehållet men det skall väl komma igång snart hoppas jag. Kort sagt vore det kul att hitta några att köra med och förhoppningsvis få lite bra tips så att man inte kör som en gammal kärring längre...
Jo vi är några som kör motard ;-) Siktar på körning nästa helg igen :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...