Stenungsundstråden

Lite goa vägar upp till och ner från Brudfjället vid Håverud. Var hemma strax över åtta på kvällen :banana En fin väg som de har rivit upp helt och hållet för att asfaltera om - grovt grus - riktigt roligt :yoparty

Lite goa vägar upp till och ner från Brudfjället vid Håverud. Var hemma strax över åtta på kvällen :banana En fin väg som de har rivit upp helt och hållet för att asfaltera om - grovt grus - riktigt roligt :yoparty

Synd att jag inte kunde närvara med Ninjan den körningen då, grus är ju som roligast med den. :tungan

Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...

Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...

Statoil söndagar kl.11:00....

Annars har vi Onsdagsträffar vid klubbhuset kl.18:00....alla välkomna.....

http://www.stenungsundsmc.se/medlemskap.php

Betala 400.- för att få köra på allmäna vägar? Nja...

tcg....man behöver inte vara medlem för att åka med MC- bröder/systrar:7peta

Tog mig en tur runt Orust i går :tummenupp Inte så många semester firare längre. Däremot verkar det vara gottom farbröder i mörk blåa skjortor som sitter i både blå/vita å silvriga,vita bilar. Tankade på Jett när jag kom hem, ser när jag åker därifrån att det står en surmulen farbror och tittar avendsjukt (läs SURT) på min moppe. Vet inte om det var alla antenner som var i hans synfält eller att blå skjortan klibbade under armarna :arsele Hoppas att hels-moppers, banditer å andra dårar slutar upp med att vara dumma mot varandra här i fredliga Stenungsund, så vi slipper sura :6surkartminer när vi färdas långsamt genom vår vackra natur :2cool

köra idag

någon som vill köra idag? tillbaka i kungälv senast 1500. Skicka tel nr i pm om nån är sugen så ringer jag upp!

Motard

Hur är det med motardåkare i stenungsund? Efter stor abstinens i ett antal år har det blivit återfall, dock med motard istället för racehoj. Just nu kör jag som en kratta efter uppehållet men det skall väl komma igång snart hoppas jag. Kort sagt vore det kul att hitta några att köra med och förhoppningsvis få lite bra tips så att man inte kör som en gammal kärring längre...

köra idag

någon som vill köra idag? tillbaka i kungälv senast 1500. Skicka tel nr i pm om nån är sugen så ringer jag upp!

Hur är det med motardåkare i stenungsund? Efter stor abstinens i ett antal år har det blivit återfall, dock med motard istället för racehoj. Just nu kör jag som en kratta efter uppehållet men det skall väl komma igång snart hoppas jag. Kort sagt vore det kul att hitta några att köra med och förhoppningsvis få lite bra tips så att man inte kör som en gammal kärring längre...
Jo vi är några som kör motard ;-) Siktar på körning nästa helg igen :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back