freding
en Outsider...
ska försöka komma ut i eftermiddag, hör av mig till Classe bla i så fall
Lite goa vägar upp till och ner från Brudfjället vid Håverud. Var hemma strax över åtta på kvällen En fin väg som de har rivit upp helt och hållet för att asfaltera om - grovt grus - riktigt roligt
man kan ju välja andra vägar beroende på hojtyp Kom inte så långt, den första strejkade redan vid första kurvan...trots att han kör motard....Synd att jag inte kunde närvara med Ninjan den körningen då, grus är ju som roligast med den.
Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...
Vilken dag och tid är det som St.sund Mc har gemensamma körningar?
Har för mig att de brukar utgå ifrån Statoil men jag har dålig kolla på dag/tid...
Gelleråsen måndag och tisdag, med bra däck denna gången.....
Jag kanske kör Gelleråsen i slutet augusti igen. Jag ska komma ihåg att höra av mig i så falBlir det månne någon mer bandag i sommar? Kanske man kan hänga på i så fall
Jo vi är några som kör motard ;-) Siktar på körning nästa helg igenHur är det med motardåkare i stenungsund? Efter stor abstinens i ett antal år har det blivit återfall, dock med motard istället för racehoj. Just nu kör jag som en kratta efter uppehållet men det skall väl komma igång snart hoppas jag. Kort sagt vore det kul att hitta några att köra med och förhoppningsvis få lite bra tips så att man inte kör som en gammal kärring längre...
Jo vi är några som kör motard ;-) Siktar på körning nästa helg igen
Imorrn verkar vara dåligt väder, men söndag bra. Äterkommer om tid på söndag när jag vet hur full jag var imorrnTid plats?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|