Stenungsundstråden

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
-MattiasH- skrev:
Jag kikar ofta in här, men i sommras så missade jag ALLA körningar ni skrev om här.. :(

:hej :hej

Du har ju ett par fasta tider att hålla dig till....... :7peta

- Söndagar kl.10:00 samling vid Statoil macken (vid fint väder). Å då blir det låååånga turer...
- Stenungsunds MC Onsdagar kl.18:00 samling vid klubbhuset.

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
sen e de oxå körning från bilia i princip alla andra dagar me 50-mila turer på helgdagar :tummenupp ...me Outsiders :hihi :hihi :hihi förlåt....va bara tvungen :D

big twin

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Ducati / CBX
Buller å bång ingen skön sång!!!!!!!

Så va denna sommaren till sitt ända , :confused: När motorn skulle vände, Det sa brak ,Där gick en stak. eller vad hände när motorn vände. JAJA den är död ,Å så ble JA !! Detta ble ett rim, MCen min :Bugar vill inte mer :död , så denna sommar jag lägger ner......... :( jag tar :fyllisar :huvet kan bli :tummenupp

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
Tuono 1100rr
E`de verkligen så illa...som det låter? då är det gravöl nu då :nurse
Vi får väl hoppas det går o fixa utan ALLT för stora utlägg för vi kommer o sakna dig annars :pannkyss

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
känns som min hoj går i graven just nu...låter illa som fan efter ventiljustering å kontroll av kamkegjesträckare, har plockat loss allt igen för å kontrollera så jag verkligen fick allt ordentligt på plats, annars e de byte av sträckaren...

:död

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
big twin skrev:
2047575 Så va denna sommaren till sitt ända , :confused: När motorn skulle vände, Det sa brak ,Där gick en stak. eller vad hände när motorn vände. JAJA den är död ,Å så ble JA !! Detta ble ett rim, MCen min :Bugar vill inte mer :död , så denna sommar jag lägger ner......... :( jag tar :fyllisar :huvet kan bli :tummenupp

Neeeejjjj.....
De blir ingen bra sommar utan dig :gråta
Måste lösa detta på något sätt....
Inte fan får du lägga ned hela säsongen.....no way :4skrika

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
RSV Factory snart RSV4
big twin skrev:
2047575 Så va denna sommaren till sitt ända , :confused: När motorn skulle vände, Det sa brak ,Där gick en stak. eller vad hände när motorn vände. JAJA den är död ,Å så ble JA !! Detta ble ett rim, MCen min :Bugar vill inte mer :död , så denna sommar jag lägger ner......... :( jag tar :fyllisar :huvet kan bli :tummenupp

NEEJEEEj Det kan inte vara sant :gråta :gråta
Detta måste vi lösa om vi så ska stå på torget å tigga . Jag hjälper å skramla fram lite Zlotys Ståle, det vet du :pannkyss
Utan dig och din röda best suger sommaren stort :(
Det finns bara inte..... Detta måste fixas.

FAn FAN FAn..

Last edited:

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Och operation "Rädda Ståhles sommar" e igång.
Vi lägger upp strategin imorgon maximus :tummenupp

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
Tuono 1100rr
Nu är det inte "rädda Willy"(the whale) som gäller utan rädda ståle.............vi får väl hjälpas åt :tummenupp

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
big twin skrev:

HALÅ!!!! :hej Ståle för f_n.... :gnissla

Jag vill ju höra ducce sång i bergdalen i år :7peta måste kompletera min radfyra sång ju..

självklart på vägen med, :tummenupp

kan inte lägga ner verktygen, GÅR EJ!! .. :Bugar

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Hoj
Gsx-r 750 06´
Ja fyfan vad tråkigt Ståhle det är bara att hoppas att "Rädda Ståhles sommar" operation lyckas. :pannkyss
Här är ett par bilder från OUTSIDERS :hihi under "rädda Willy"(the whale) operationen förra sommarn.

Bifogat

• 15.jpg
    15.jpg
    128.5 KB · Visningar: 98
  • 21.jpg
    21.jpg
    102.3 KB · Visningar: 89
Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Broms skrev:
2050275 Ja fyfan vad tråkigt Ståhle det är bara att hoppas att "Rädda Ståhles sommar" operation lyckas. :pannkyss
Här är ett par bilder från OUTSIDERS :hihi under "rädda Willy"(the whale) operationen förra sommarn.
Operation "rädda Villy" blev en ganska rolig tillställning... :lol

BigDog

Medlem
Gick med
27 Dec 2004
Hoj
Ducati
gp-slingan igår o 15 mil idag. helvete va gôtt. allt på den gamla grå.

höger rondellen. efter sopgubbarna blir det för jävlit!!! nya fina sprickor hela vägen. igår var det dessutom två jävla ufon som rullade ett oljefat över vägen precis efter avtagsvägen som går mot kolhättan. alltså de jävla miffona måste hört mig minst en kilometer bort. när jag kommer runt hörnet ser jag en bil parkerad knepigt, slår av o då vinkar ett av miffona sakta ner, varpå de börjar rulla fatet över vägen. jag ruskar på skallen när jag åker förbi å då får miffo 1 ett fullständigt spel å börjar skrika å hoppa jämfota. (börja garva i hjälmen så jag glömde bort å ge fingret). ger mig faaaan på att det är samme idiot som avverkade i flera veckor med bilar på vägen ett par kurvor bort utan någon som helst skyltning som varning. höll på å skita på mig första gången när jag kom i bra perra på den gula runt högern.

den grå är bra! 120 känns som 160 på den gula jag hade förra året.

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr
BigDog skrev:
2054186 gp-slingan igår o 15 mil idag. helvete va gôtt. allt på den gamla grå.

höger rondellen. efter sopgubbarna blir det för jävlit!!! nya fina sprickor hela vägen. igår var det dessutom två jävla ufon som rullade ett oljefat över vägen precis efter avtagsvägen som går mot kolhättan. alltså de jävla miffona måste hört mig minst en kilometer bort. när jag kommer runt hörnet ser jag en bil parkerad knepigt, slår av o då vinkar ett av miffona sakta ner, varpå de börjar rulla fatet över vägen. jag ruskar på skallen när jag åker förbi å då får miffo 1 ett fullständigt spel å börjar skrika å hoppa jämfota. (börja garva i hjälmen så jag glömde bort å ge fingret). ger mig faaaan på att det är samme idiot som avverkade i flera veckor med bilar på vägen ett par kurvor bort utan någon som helst skyltning som varning. höll på å skita på mig första gången när jag kom i bra perra på den gula runt högern.

den grå är bra! 120 känns som 160 på den gula jag hade förra året.

hallå!
Är det någon på stenungsundstråden som vet vem denna person är?????
Som kör ducati va de ä nu för hoj!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...