freding
en Outsider...
24 dagar kvar till Kinnekulle förresten
freding skrev:206093224 dagar kvar till Kinnekulle förresten
freding skrev:206093224 dagar kvar till Kinnekulle förresten
ba sä te nä dö ha ti...Winrick skrev:2061079JAPP!!!
ska bli gott att bli av med rosten!
vi måste catta lite pipe åt mig innan bara
fan vad Grym denna sommaren kommer att bli, med tanke på d redan bokade bankörningarna...
freding skrev:2062258ba sä te nä dö ha ti...
mjakobs skrev:2062628tjabbbbba alla outsiders och tack för festen ni bjöd på i lördags
det gäller såklart era respektive med.
Men den som blev dåligast på söndag förstår nog alla
var inte allt för pigg under hela dagen
Jag väntar med en stor längtan med att få lära mig köra
e,e,e, ja ni vet
hoppas det nu blir så skoj som ni säger med det här märket
annars får jag byta tillbaks till en skramla ha. ha ha ha...
men jag skall nog lära mig på alla bankörningar som många av oss
har anmält sig till i år.. kinnekulle blir ju lite avrostnings körning nu den 29 apr
annars så väl möt på bilia på långfredag om vädret e me oss!. gött mos
snygg!!! men va e de för bögmuschi du skaffat dig ser ju värre ut än GüntherBroms skrev:2063010Idag var det både lite stelt och kallt. Fick stanna i kungälv på vägen hem med min nya hoj och tina händerna. Men annars var det jävligt kul att köra premiärturen idag
Broms skrev:2063010Idag var det både lite stelt och kallt. Fick stanna i kungälv på vägen hem med min nya hoj och tina händerna. Men annars var det jävligt kul att köra premiärturen idag
Broms skrev:2063010Idag var det både lite stelt och kallt. Fick stanna i kungälv på vägen hem med min nya hoj och tina händerna. Men annars var det jävligt kul att köra premiärturen idag
maximus skrev:2064006Grattis till nya hojen
En rensning av bakpartiet på den är väl en självklarhet
freding skrev:2066926Outsider-fest hemma hos mig på långfredag efter premiärturen, baden senare på kvällen, prospekterna är självklart välkomna
That´s the spiritBroms skrev:2067939Gött då blir det lite å efter en lång dag på hojen
freding skrev:2066926Outsider-fest hemma hos mig på långfredag efter premiärturen, baden senare på kvällen, prospekterna är självklart välkomna
Lugnt...blir ingen logga på ryggen, silver på hojen, redan klart... men så länge vi inte heter outsiders mc eller liknande så e de lugnt... vi kör outsiders rätt upp å ner vill du vara me? du kan få bli outsider prospectnosense skrev:2068133Tänk på att inte använda svart vitt o rött på ryggloggan bara för då får ni HA på er
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|