nosense
MilleOnAir
Inte bara dött utan BLÖTT också, titta ut får du se.
Många är nog på kräftskiva på klubben med.
nosense skrev:Inte bara dött utan BLÖTT också, titta ut får du se.
Tjena! Är Peter fortfarande med i eran klubb, hälsa i sånna fall från Fredrik. Kan tyvärr inte idag, annars hade jag hängt på.Arons Mc skrev:Gomorgon
Om ni inte har bakrus så kan ni ta en sväng till Uddevalla, om ni vill med på en sväng
Vi samlas på torget kl13,00 å då ska de va fulltankat. Tanken e de att köra en längre sväng,,,
De verkar bli fint väder, så häng på bara
freding skrev:Tjena! Är Peter fortfarande med i eran klubb, hälsa i sånna fall från Fredrik. Kan tyvärr inte idag, annars hade jag hängt på.
mvh fredrik
freding skrev:Tjena! Är Peter fortfarande med i eran klubb, hälsa i sånna fall från Fredrik. Kan tyvärr inte idag, annars hade jag hängt på.
mvh fredrik
om man inte fortfarande är bakis så hakar jag nog på!!Arons Mc skrev:Söndagstur 4sept
--------------------------------------------------------------------------------
Vi provar en tur nu på sönd igen om vädret håller i sig
Vi träffas på torget i Uddevalla kl:14,00 när all bakrus har släppt
Vi syns på sönd fulltankade så blir nog turen ut på Orust
Rickard... Ibland vill man bara strypa någon!! Ställer du upp?Broms skrev:Jepp jag är med Det ska bli så kul att man kan bryta tåna eller vad säger du Winrick
Osäkert för mig då jag har Alva, men får se...Winrick skrev:hejHÖSTNu är snart säsongen över.. bara några få veckor kvar , gäller att utnyttja helgerna till fullo!! är det bara uppehåll så blir det en lång skön tur på lördag förmiddag och framåt.. Ni kan ju säga hej om ni vill med!!
Ha d Gott!!
freding skrev:Vilken körning det blev, kanonfint och som vanligt med gott sällskap. Vart har trådmoderatorn med anhängare tagit vägen då.... ni som tyckte de va såååå roligt om "alla" kunde träffas å åka, ni har ju inte vart med sen Henån-turen för ett halvår sen. Lite Stenungsunds Mc mentalitet kanske...
Aja på mina vänner iaf
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |