maximus
Har ömsat skinn
Kanontur till Håverud idag. 5 härliga twinnar . Synd att inte suzzarna var med men det beror kanske på vår ????mentalitet Vad menar du kompis
freding skrev:Vad jag menar är, om man läser era tidigare inlägg, ert stora intresse att samla alla sportåkare för gemensamma turer, vilket jag tycker är en lysande idé. Å jag å suzzarna eller juniorgänget eller vad ni nu vill kalla oss, har ju mycket ofta meddelat här om tider när vi beger oss ut. En ända gång (så vitt jag vet) var Maximuss, Abbanovich och Ståle med, och ursäkta mig för min framfusighet, bortsett från matintaget i Henån var det inte mycket gemenskap. Det var en klar vi/ni kännsla över det hela, eller hur förklarar ni att ni oavsett tempo nästan hela tiden låg hundra meter bakom. Jag å Sukki väntade in er många gånger, tempot var aldrig högre än vad ni själva brukar åka, speciellt inte Maximuss (ska tas som komplimang och inte kritik).
Hur många gånger har ni nämt nån annan åkning än söndagarna och onsdagen vid klubbhuset??? Hur är det med repliker som: "jasså, är det här stenungsunds outsiders samlas..." (citat: Maximuss). Vadå outsiders, bara för att vi inte e me i klubben eller vadå...
Nu tänker ni säkert att det är inte alls vad Stenungsunds Mc står för, självklart inte, men det är så det ser ut utifrån. Och eftersom ni representerar klubben så drog jag er över en kam, men från å me nu så säger jag bara "klubben" så inga missförstånd ställer till det.
Ni kanske tror att jag tycker illa om er, men så är inte fallet alls, ni är många gånger mycket trevliga.
Mina smilissar säger ju oxå att det finns både pik, ironi å lite "hallååå, var är ni" i mitt inlägg.
mvh Fredrik
Åker med samma som innan. Har inget mot dig, tycker du e en trevlig prick som hamnat i fel sällskap bara...abbanovitch skrev:Ironi e en känslig sak , det beror på hur läsaren uppfattar den......
Tråden var inte skapad som ett tvång att åka, den var ett sätt att skapa nya kontakter bland alla hojåkare i STD, å du har väl knutit några..eller
Resten kan vi ta när vi ses....
om vi ses
freding skrev:Vad jag menar är, om man läser era tidigare inlägg, ert stora intresse att samla alla sportåkare för gemensamma turer, vilket jag tycker är en lysande idé. Å jag å suzzarna eller juniorgänget eller vad ni nu vill kalla oss, har ju mycket ofta meddelat här om tider när vi beger oss ut. En ända gång (så vitt jag vet) var Maximuss, Abbanovich och Ståle med, och ursäkta mig för min framfusighet, bortsett från matintaget i Henån var det inte mycket gemenskap. Det var en klar vi/ni kännsla över det hela, eller hur förklarar ni att ni oavsett tempo nästan hela tiden låg hundra meter bakom. Jag å Sukki väntade in er många gånger, tempot var aldrig högre än vad ni själva brukar åka, speciellt inte Maximuss (ska tas som komplimang och inte kritik).
Hur många gånger har ni nämt nån annan åkning än söndagarna och onsdagen vid klubbhuset??? Hur är det med repliker som: "jasså, är det här stenungsunds outsiders samlas..." (citat: Maximuss). Vadå outsiders, bara för att vi inte e me i klubben eller vadå...
Nu tänker ni säkert att det är inte alls vad Stenungsunds Mc står för, självklart inte, men det är så det ser ut utifrån. Och eftersom ni representerar klubben så drog jag er över en kam, men från å me nu så säger jag bara "klubben" så inga missförstånd ställer till det.
Ni kanske tror att jag tycker illa om er, men så är inte fallet alls, ni är många gånger mycket trevliga.
Mina smilissar säger ju oxå att det finns både pik, ironi å lite "hallååå, var är ni" i mitt inlägg.
mvh Fredrik
Winrick skrev:bla bla bla....
Tur att mc säsongen är över snart så man kan gnälla om annat!
hmmmm........
Eller?
(BAMBOO!!)
maximus skrev:Du har allt också kastat en och annan paj i pajkastningen .
freding skrev:Lyckades med hela Ucklumrakan (den norra) i måndags kväll
Arons Mc skrev:Då e de snart sönd igen å ja undrar om de e någon som vill se på omgivningen på hoj
Ja tänkte att vi träffas vid 11, så hinner ni göra något något med efter turen,,, Är de någon som har en bra sväng så tar vi de på torget innan vi åker å ser på omgivningen som bjuds på
kan ni göra på fre å lätt på lörd
Torget Uddevalla kl:11 Fulltankat
Arons Mc skrev:De låter bra, Då är ni i uddevalla 10,30 kan vi väl säga, så ja får ändra de på vår tråd, Ja lägger mig i suget å lyssnar på ducce ljudet
Sukkorna är så vilda så de kan gå åt vilket håll som helst...typ stolpe-ut Jag är nog inte förmögen att köra vid den tidpunkten på söndag Nån annan gångabbanovitch skrev:Finemang !
Kanske vi inte e i U-valla exakt till 10:30 men till slut kommer vi
Jodå...du kan få ligga bak å lyssna, men uppe på Brudfjället vill du säkert förbi.....Sukkor går utav bara helvete, uppe på fjället
Perra....kan du PM:a ditt Mob nr......
Mvh
Anders
Tmannen skrev:Då e de snart sönd igen å ja undrar om de e någon som vill se på omgivningen på hoj
Ja tänkte att vi träffas vid 10,30, så hinner ni göra något något med efter turen,,, Vi åker å ser på omgivningen som bjuds på i dalsland Håverud
kan ni göra på fre å lätt på lörd
Torget Uddevalla kl:10,30 Fulltankat
Torget Uddevalla kl:10,30 Fulltankat
1,Perra
2,Flipper
3,SanntuR
4,PeterrRr
5,Trollhättan Boys *3
6,
Inskickat av Arons Mc
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |