Stenungsundstråden

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr
Har ni ställt av för i år????:confused:
lr är det bara svalt intresse för att det bara är 12-13 grader ute:va

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
snyft,,,

:smasha ledsen som satan men jag har fan inte TID!!! grejar för mycket hemma,, skulle gärna köra,, och har inte ställt av ÄN.. hoppet finns kvar, men bygget går före,,, :smasha :huvet

I kväll e d dax för :fyllisar

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr
JA idag var det gött å köra lite hoj!

ca: 16 mil bara, kul å träffa er andra som var ute!

var det party idag va:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :tummenupp

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
Hoppas att det blev en ordentlig:rullandeu "outsider høg":sissy i går och att alla:dricka :corn :cpparty :hoppa :zpy :öl :fyllisar klarade sig ennda till krogen før en annan outsider hobby:tuttar
Hoppas æven på teknikens under,Så att det kommer några oredigerade bilder från nattens drabbningar :slicka

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Ja, då letas det hoj, men är man korkad som letar hoj runt tusen mil eller är det ingen större skillnad på en som gått tre tusen mil av samma årsmodell??? :va
Vet ju vad jag vill ha men skicket och priset kanske borde avgöra mer än milen?? :confused:

Släng gärna in era åsikter...om ni vill, orkar, känner för det, har lust eller ens bryr er...:)

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
En hoj med 3000 mil i bra skick är troligtvis ett bättre köp en en 1000 mils i dåligt skick...
Jag har en kawa zx6 -99, 3600 mil, tjejkörd, aldrig bana, aldrig varit i backen...:tungan :tungan :tungan

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Jag har en kawa zx6 -99, 3600 mil, tjejkörd, aldrig bana, aldrig varit i backen...:tungan :tungan :tungan

Åfan, låter ju intressant, tål att tänkas på, ska verkligen ta en funderare...:D

Är väl sant som du säger att skicket kanske borde avgöra mer än milen om bara priset är det rätta. Får ut i djungeln och leta...dock inte efter Kawa...:lol

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Vilket prisläge? Martins kan du nog få för att bra pris...inte så fina kåpor dock. Absolut säljer sin -04 sukka 600 för att gäng tusingar mer. Min gamla -01 med -03 motor är till salu, finns på blocket, läge å pruta där då han inte har råd med den, plus nästan begär samma pris som han köpte den för...

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Hitta en nice bild på Villy från gälleråsen tidigare i år..
Asså ni suzuki-killar, en bild säger mer än tusen ord:D

Bifogat

• suk.jpg
    suk.jpg
    29.3 KB · Visningar: 73

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Hitta en nice bild på Villy från gälleråsen tidigare i år..
Asså ni suzuki-killar, en bild säger mer än tusen ord:D
:D :D :D Villy! Du ska då alltid visa din personlighet...:tungan

Är väl sant som du säger att skicket kanske borde avgöra mer än milen om bara priset är det rätta. Får ut i djungeln och leta...dock inte efter Kawa...:lol
Hörde att du hade bokat hoj, helt säkert än eller? Annars verkar denna i mina ögon som ett bättre köp...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9877#
...då vet du att den varit på bana å kan pruta lite till :tummenupp

Last edited:

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97

Hörde att du hade bokat hoj, helt säkert än eller? Annars verkar denna i mina ögon som ett bättre köp...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9877#
...då vet du att den varit på bana å kan pruta lite till :tummenupp

Hade bara reserverat en dag men tackade nej. Vill få ihop lite mera kontanter och sen måste jag ju inte ta första bästa hoj bara för att jag fått loss lite pengar. Känner att jag avvaktar och sparar ihop lite till. Är ganska säker annars på att jag vill ha en CBR 600 RR men visst är jag öppen för alternativ om priset och allt känns rätt. Men tack för tipset. Hur vet du att den varit på bana BTW? Eller missade jag det i annonsen...:va

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
stålomspunnet fram annars orginal.
nytt framdäck, bakdäck 50mil gammalt,nya bromsklossar fram.

Det værkar som om han har slitit lite på dæck och bromsar!
Specielt fram.

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Hade bara reserverat en dag men tackade nej. Vill få ihop lite mera kontanter och sen måste jag ju inte ta första bästa hoj bara för att jag fått loss lite pengar. Känner att jag avvaktar och sparar ihop lite till. Är ganska säker annars på att jag vill ha en CBR 600 RR men visst är jag öppen för alternativ om priset och allt känns rätt. Men tack för tipset. Hur vet du att den varit på bana BTW? Eller missade jag det i annonsen...:va

grabben...gå in i hans garage så ser du, han har en film från anderstorp uppe under filmer/bilder tråden oxå :tummenupp

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
grabben...gå in i hans garage så ser du, han har en film från anderstorp uppe under filmer/bilder tråden oxå :tummenupp

Ja, såg bilderna i morse på den och undrar om inte jag till o med fått den med på bild när jag plåtade på Kinnekulle. :D Men den har gått tävling va? Stämmer verkligen milen då? Trodde inte de körde med mätare på när de tävlade.

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Ja, såg bilderna i morse på den och undrar om inte jag till o med fått den med på bild när jag plåtade på Kinnekulle. :D Men den har gått tävling va? Stämmer verkligen milen då? Trodde inte de körde med mätare på när de tävlade.
De blir inte så många mil på bankörningar, sen tror jag att de flesta som inte tävlar på hög nivå, kör med orginal instrumentering. Så milen tror jag stämmer, kolla Martins, e en 03 med 1400 på mätaren tror jag....

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...