Stenungsundstråden

snyft,,,

:smasha ledsen som satan men jag har fan inte TID!!! grejar för mycket hemma,, skulle gärna köra,, och har inte ställt av ÄN.. hoppet finns kvar, men bygget går före,,, :smasha :huvet

I kväll e d dax för :fyllisar

JA idag var det gött å köra lite hoj!

ca: 16 mil bara, kul å träffa er andra som var ute!

var det party idag va:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :tummenupp

Hoppas att det blev en ordentlig:rullandeu "outsider høg":sissy i går och att alla:dricka :corn :cpparty :hoppa :zpy :öl :fyllisar klarade sig ennda till krogen før en annan outsider hobby:tuttar
Hoppas æven på teknikens under,Så att det kommer några oredigerade bilder från nattens drabbningar :slicka

Ja, då letas det hoj, men är man korkad som letar hoj runt tusen mil eller är det ingen större skillnad på en som gått tre tusen mil av samma årsmodell??? :va
Vet ju vad jag vill ha men skicket och priset kanske borde avgöra mer än milen?? :confused:

Släng gärna in era åsikter...om ni vill, orkar, känner för det, har lust eller ens bryr er...:)

En hoj med 3000 mil i bra skick är troligtvis ett bättre köp en en 1000 mils i dåligt skick...
Jag har en kawa zx6 -99, 3600 mil, tjejkörd, aldrig bana, aldrig varit i backen...:tungan :tungan :tungan

Jag har en kawa zx6 -99, 3600 mil, tjejkörd, aldrig bana, aldrig varit i backen...:tungan :tungan :tungan

Åfan, låter ju intressant, tål att tänkas på, ska verkligen ta en funderare...:D

Är väl sant som du säger att skicket kanske borde avgöra mer än milen om bara priset är det rätta. Får ut i djungeln och leta...dock inte efter Kawa...:lol

Vilket prisläge? Martins kan du nog få för att bra pris...inte så fina kåpor dock. Absolut säljer sin -04 sukka 600 för att gäng tusingar mer. Min gamla -01 med -03 motor är till salu, finns på blocket, läge å pruta där då han inte har råd med den, plus nästan begär samma pris som han köpte den för...

Hitta en nice bild på Villy från gälleråsen tidigare i år..
Asså ni suzuki-killar, en bild säger mer än tusen ord:D

Bifogat

• suk.jpg
    suk.jpg
    29.3 KB · Visningar: 73
Hitta en nice bild på Villy från gälleråsen tidigare i år..
Asså ni suzuki-killar, en bild säger mer än tusen ord:D
:D :D :D Villy! Du ska då alltid visa din personlighet...:tungan

Är väl sant som du säger att skicket kanske borde avgöra mer än milen om bara priset är det rätta. Får ut i djungeln och leta...dock inte efter Kawa...:lol
Hörde att du hade bokat hoj, helt säkert än eller? Annars verkar denna i mina ögon som ett bättre köp...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9877#
...då vet du att den varit på bana å kan pruta lite till :tummenupp

Last edited:

Hörde att du hade bokat hoj, helt säkert än eller? Annars verkar denna i mina ögon som ett bättre köp...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9877#
...då vet du att den varit på bana å kan pruta lite till :tummenupp

Hade bara reserverat en dag men tackade nej. Vill få ihop lite mera kontanter och sen måste jag ju inte ta första bästa hoj bara för att jag fått loss lite pengar. Känner att jag avvaktar och sparar ihop lite till. Är ganska säker annars på att jag vill ha en CBR 600 RR men visst är jag öppen för alternativ om priset och allt känns rätt. Men tack för tipset. Hur vet du att den varit på bana BTW? Eller missade jag det i annonsen...:va

stålomspunnet fram annars orginal.
nytt framdäck, bakdäck 50mil gammalt,nya bromsklossar fram.

Det værkar som om han har slitit lite på dæck och bromsar!
Specielt fram.

Hade bara reserverat en dag men tackade nej. Vill få ihop lite mera kontanter och sen måste jag ju inte ta första bästa hoj bara för att jag fått loss lite pengar. Känner att jag avvaktar och sparar ihop lite till. Är ganska säker annars på att jag vill ha en CBR 600 RR men visst är jag öppen för alternativ om priset och allt känns rätt. Men tack för tipset. Hur vet du att den varit på bana BTW? Eller missade jag det i annonsen...:va

grabben...gå in i hans garage så ser du, han har en film från anderstorp uppe under filmer/bilder tråden oxå :tummenupp

grabben...gå in i hans garage så ser du, han har en film från anderstorp uppe under filmer/bilder tråden oxå :tummenupp

Ja, såg bilderna i morse på den och undrar om inte jag till o med fått den med på bild när jag plåtade på Kinnekulle. :D Men den har gått tävling va? Stämmer verkligen milen då? Trodde inte de körde med mätare på när de tävlade.

Ja, såg bilderna i morse på den och undrar om inte jag till o med fått den med på bild när jag plåtade på Kinnekulle. :D Men den har gått tävling va? Stämmer verkligen milen då? Trodde inte de körde med mätare på när de tävlade.
De blir inte så många mil på bankörningar, sen tror jag att de flesta som inte tävlar på hög nivå, kör med orginal instrumentering. Så milen tror jag stämmer, kolla Martins, e en 03 med 1400 på mätaren tror jag....

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back