Stenungsundstråden

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Stora Höga
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
tack för festen i helgen conny,. de va bra hålligång slängde upp ett klipp på youtube ifall nån vågar se (varning för hårig kroppsdel):D

http://www.youtube.com/watch?v=xhljFyasiy4

Ja tack så mkt för en helnajs fest!! Synd bara att det kom fram ett hårigt "monster" :D :D

Men Jonny, ett litet tips, det finns en videosnutt på din kamera på en viss kille som gillar att dans framför kameran du fattar nog vem jag menar :fattartil D bästa är nog att han sj inte kommer ihåg detta pga av all alkohol han förtärde denna kväll!!!! hehe
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Hört talas om PANDORAS ASK??? :huvet ??????


Ja tack så mkt för en helnajs fest!! Synd bara att det kom fram ett hårigt "monster" :D :D

Men Jonny, ett litet tips, det finns en videosnutt på din kamera på en viss kille som gillar att dans framför kameran du fattar nog vem jag menar :fattartil D bästa är nog att han sj inte kommer ihåg detta pga av all alkohol han förtärde denna kväll!!!! hehe
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Projekt,,

Jag känner att jag ligger lite efter i år,,,, :gnissla fan :confused:

jag lovar mig själv att den ska gå att köra på senast måndag nästa vecka,:whip gör den inte det får alla som läser detta en back öl av mig! :öl


[/COLO:sissy på mig själv!!R]
 

Bifogat

  • mc projekt2.jpg
    mc projekt2.jpg
    32.7 KB · Visningar: 65

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Stora Höga
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
Projekt som blev fest???

Jag känner att jag ligger lite efter i år,,,, :gnissla fan :confused:

jag lovar mig själv att den ska gå att köra på senast måndag nästa vecka,:whip gör den inte det får alla som läser detta en back öl av mig! :öl


[/COLO:sissy på mig själv!!R]


Grattis på födelsedagen!! Nu är vi (nästan) lika gamla :yoparty :tummenupp :pannkyss
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Jag känner att jag ligger lite efter i år,,,, :gnissla fan :confused:

jag lovar mig själv att den ska gå att köra på senast måndag nästa vecka,:whip gör den inte det får alla som läser detta en back öl av mig! :öl


[/COLO:sissy på mig själv!!R]


Vilken press du sätter på mig :näsblod hoppas det finns plats i lack båset under dagen imorrn då...:rolleyes: Fick för övrigt lackat Sandras en gång till idag, hojen e hemma å montering väntar. Fan va snygg färgen e ute i solen :tummenupp
 

vic

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasaki ER6F, -07
Vilken press du sätter på mig :näsblod hoppas det finns plats i lack båset under dagen imorrn då...:rolleyes: Fick för övrigt lackat Sandras en gång till idag, hojen e hemma å montering väntar. Fan va snygg färgen e ute i solen :tummenupp

det är lungt gubben,, vi sätter på bensin dunken rakt av bara... haha

sen menar jag bara att den ska gå att köra... behövs inte mycket benza för d :D :D ska ju inte ut på vägen än,, ( lånar Vickans, av ren lathet!):tuttar
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
haha

jag som tyckte du va fin i de långa mörka håret...lite som när du gick i nian...:D

:klappar haha,, ja du,, jag var söt då.. men snygg nu.. tiderna ändras, men du vet väll att allt senare än 10 årsen är preskiberat :ajjabajja

:hihi du kan ju räkna med att jag kommer smiska grus om d skulle vara så att man kommer ut med fiddyn nu´rå-- :yoparty :brynad :rofl
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Var du i stan igår.?...såg en gixxer som din på Gustav Dahlénsgatan strax efter 4:a på väg från Vågmästarplatsen mot Tuvevägen....

Klädd i allväderstrasa...:squid

Nope, var inte jag, hade väl precis gått upp då....och så har jag inget allväders....fan det verkar ju drälla av såna som min i det här landet! Kanske skulle valt en blåvit iaf, de verkar ju var mer ovanliga.....:D
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Nope, var inte jag, hade väl precis gått upp då....och så har jag inget allväders....fan det verkar ju drälla av såna som min i det här landet! Kanske skulle valt en blåvit iaf, de verkar ju var mer ovanliga.....:D

Eller en gul/svart...jag verkar ensam. Svårt att bortförklara mig när farbror blå dyker upp...:rolleyes:
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Rövenshärskare

Gött att få se lite film från Jonnys fest.....det gör att jag inte är ledsen för att jag missade röv-partyt med obscena gester:arsele
Men Gunde sågut som att han stor trivdes :D
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Gött att få se lite film från Jonnys fest.....det gör att jag inte är ledsen för att jag missade röv-partyt med obscena gester:arsele
Men Gunde sågut som att han stor trivdes :D

Ja jävlar, satt som handsken i....men du missade första akten....när andra sidan visades...moahahaha....var är du när man behöver dig!!! :D

Då ska man krypa i säng efter ännu ett party, denna gång hos Rickard....får fan sluta vara nykter, jag är ju den som lämnar ställena sist varenda gång...:yoparty

BTW, Jonas, jag har några klipp från Dannes fest där du är med...:tungan

Tack för ikväll krabbar och sejer!

Tack Rickard och Vickan!
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Kalas

Måste Tacka alla som var med i fredags och tok lurade mig!! grymt rolig fest!! :tummenupp :tummenupp

Min goa vicki ska ha en stor Kram med !! :pannkyss


Mer sånna Fester i sommar!! :)


:skrämd men vad ska man göra med Jonny,, helt galen den gubben... tur att man kan ge igen iaf,,, SKA bli Roligt! :galen
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top