Stenungsundstråden

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Det blev drygt 35 mil i Lördags. Fantastiskt väder och fantastiska vägar. En tur ut på Orust efter ankomsten till Stenungsund...sen vidare via Ödsmål till Lilla Edet och upp till Trollhättan. Lapade sol vid Café Strandgatan och körde sedan vidare mot Sollebrunn och ner mot Alingsås.:)

Träffade en färgstark karaktär i Fabbe vid macken i Hällingsjö, en bit utanför Göteborg, vilket dessvärre skulle visa sig bli vårat sista möte. Ni har säkert läst om de två motorcyklisterna som förolyckades i helgen. Fabbe var en utav dem. :(
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
illa

trist.


man blir ännu deppigare när man läser att tre st mc förare dog samma dag i helgen !! :confused:


Dagen då danne krachade körde vi med dom, vi har träffat dom flera ggr häromkring!, FAbbe och Leon , sist var när fabbe hade punka på sin nya gix på statoil st höga


trevliga killar,,


Jag hör inte till dom som normalt tar på mig moraltantskappan...

MEN även jag reagerar ibland!!


den olyckan som gjorde att vi är en 22 åring och en 28 åring fattigare, Båda frontade med samma bil!! VÄNSTER SVÄNG och Krön,,!.. lätt hänt! det vet vi alla,,, alla har vart meed om det,,, :gnissla


BORT MED RINGROSTEN,
 
Last edited:

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vill tacka den som strax innan hogia viftade klart och tydligt "sänk farten" till mig i morse. Jag vidarebefodrade denna till en röd cross på tjörnbron. Bra att vi kan samarbeta så här. För ordet vidare...

Hoppas nu bara han/hon finns på SH. Vore ju iofs skam annars.
 

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Stora Höga
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
Tack alla som kom på festen!

...för en trevliger fest!!! :cpparty

Det blev mycket dans :wiggle och lite :arsele

Den tog slut till sist! Kom hem för tjugo minuter sen efter att ha släppt av de sista tre fyllekajorna...Jonas, Daniel B och Villywonka!

//Martin

Tack alla som kom till min lilla fest och förgyllde min födelsedag!! :Rockbanan Med x antal blåmärken, skratt o rumpskakningar:arsele känns det som en riktigt go Outsiders fest så som vi minns dom bäst!!:D

...och tack för alla presenter!:)


Vill passa på att skänka en tanke åt våra mc-kamrater som förolyckades i helgen....



Många kramar Danne boy!
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Hörde om olyckan absolut. Fyfan, det kunde gått förjävla illa det där!! Tur att du är med oss fortfarande :angel
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Jag har bokat anderstorp åt mig å Martin nu, finns bara ett fåtal platser kvar, så ska ni me så får ni skynda er!!!
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
Panik vill ut och köra:huvet :huvet

läkarna säger jag kan räkna med två månader =( det suger ju, Ska se att jag sitter på en ny hoj om en månad bara :yoparty Tror ni om honda :tummenupp Nee ni vet vad det är som gäller riktiga män kör SUKKi:)
Part sugen är man också,!







...för en trevliger fest!!! :cpparty

Det blev mycket dans :wiggle och lite :arsele

Den tog slut till sist! Kom hem för tjugo minuter sen efter att ha släppt av de sista tre fyllekajorna...Jonas, Daniel B och Villywonka!

//Martin
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Panik vill ut och köra:huvet :huvet

läkarna säger jag kan räkna med två månader =( det suger ju, Ska se att jag sitter på en ny hoj om en månad bara :yoparty Tror ni om honda :tummenupp Nee ni vet vad det är som gäller riktiga män kör SUKKi:)
Part sugen är man också,!


Känns som att jag får besöka en liten hojtok...

Är det en ny bläjd på G månne? Jag vet någon som skulle bli lite avis om du införskaffade en.......
 

Bifogat

  • ktm-rc-8-1jpg.jpg
    ktm-rc-8-1jpg.jpg
    41.3 KB · Visningar: 41

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
OK Gubbe Lille,:D ,, då har jag äntligen Bokat årets första Körning!! :yoparty

hoppas hojen är klar i tid bara!! :gnissla

Bodholm verkar bra sugen med, och han är hemma då ,, :arsele
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag har bokat anderstorp åt mig å Martin nu, finns bara ett fåtal platser kvar, så ska ni me så får ni skynda er!!!
 
Last edited:

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
rooooligt!

:tummenupp Sicken jäkla rolig tur det blev i går då!! 13 mil på en riktig rolig hoj,, grymt väder med!! :yoparty . blir "nästan" sugen på att byta hoj ju... ;) njeeee...

gott att rosta av sig lite..
:rullandeu
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
:tummenupp Sicken jäkla rolig tur det blev i går då!! 13 mil på en riktig rolig hoj,, grymt väder med!! :yoparty . blir "nästan" sugen på att byta hoj ju... ;) njeeee...

gott att rosta av sig lite..
:rullandeu

Kan säga att du såg rätt rolig ut oxå.... :D

Men det gick fan i mig undan på den....jag blev ju akterseglad...som vanligt!! :tungan

PS: Fan, nu glömde jag ju åka förbi Ljungskogsvägen på väg hem från jobbet och kolla vad fan det var för skit vi åkte igenom igår! Hade ju varit en fin avslutning om vi legat där och sprattlat alla tre...:gnissla
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top