Stenungsundstråden

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
besök

Jag och viki kommer förbi på lördag med nya hojen, :) iof på släp, men men .. och hälsar på er på lördag! :D , stämmer av alla avåkningar och varvtider :yoparty


:arsele
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Så så sugen :tummenupp :tummenupp

Var ute i dag riktigt härligt, träffa på våran Norge kompis han hojade med :)

Hoppas på bra väder i helgen nu allso. bra kallt ute fingrar tår :rolleyes:

Får köra oss varma :yoparty

Syns på Sönda

Jag testade med fleeceunderställ igår...det funkade riktigt bra. Så det lutar mot att jag kör med det på Söndag, sen kanske ångan gör att jag börjar strippa...:tuttar :lol

Jepp, ses då! :yoparty
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Nu är det dax! Alldeles snart drar vi iväg, fan vad skoj det ska bli :)
Sandra har varit vaken hela natten och bakat Piroger åt mig...vilken tjej :tummenupp
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Var ute med Bodholm som ledsagare på en liten tur på 10 mil med obligatorisk fikapaus på mitten! Kändes gott! Första "riktiga" turen för min del. Är nöjd med Sukkan!! Hoppas ni fick kört nåt nere på Anderstorp eller var det bara snö så långt man kunde se??
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Tråkigt väder igår - men fullt körbart för de med regndäck, idag var det kanonväder.

Ja, vilken djävla tur med vädret vi hade som körde Söndagen. Snö på Lördag morgon och Regn i dag enligt prognosen. Är det nu man ska köpa en lott? :D

Det här får bli fler ggr....raggarbilen får vänta.:tummenupp

En kul dag med en dessvärre tråkig avslutning...:( Hoppas få se Johnny fit for fight snart igen.

Någon som ska till Sturup 25 April?

Sydskånes kör heldag...

http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
Bruten Arm bem =(

Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.
 

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

Kry på dig gubben, ingen bandag blir det samma utan dig!:pannkyss
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Hoj hoj!!! Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

Gött! Tänk positivt! :tummenupp

Krya på dig gubben!
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

AJ aj aj, ja det där med toabesök är ju viktigt. Det blir ju hemskt mycket efterarbete annars.

Krya på dig! :krama :nurse
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
parkera

Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

jonny
,, parkera inte på vägen mer OK, .... :pannkyss


Krya på dig!!:nurse :såjaponken

säg till när du e piggare så kan du hänga på bak i af!! :kryckor
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Hoj hoj!!! jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

Fan stackars dig Jonny :pannkyss
Tvär har jag inga kort på den men jag kan visa dig vägen dit :D
Det är den stora vita luren du brukar prata i på freda kvällarna:hihi
Jag skall försöka att barmhärtiga mig över din jobbiga situation......
Kommer förbi i morgon med fika och toa-papper!

Hoppas att du frisknar till snart grabben:kiss
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Jag ska åka med ett gäng från Götaplatsen på Lördag(09.30)...mot Halden är det planerat. Åker vi förbi Stenungsund, vilket är troligt, så kanske någon vill hänga på. Vet inte när vi paserar....men det kanske hörs...:)

Ser ju ut att bli fint väder.:hojsmilie
 

Danne boy

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Stora Höga
Hoj
Yamaha R6-06(projekt)
Ett år äldre....o kanske lite visare

Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

Faan gubben, lider med dig.... vet hur d känns att krascha en hoj OCH bryta ett ben!! :pannkyss :hjälm

Till ALLA Outsiders inkl. prospekts (killar som tjejjer)!! Imorgon lördagen den 19:e April är ni hjärtligt välkomna till mig efter ca. kl. 19.00. Det bjuds på lite tårta om det finns kvar:D kom före winrick så får ni säkert en bit:tummenupp
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Va!!

Faan gubben, lider med dig.... vet hur d känns att krascha en hoj OCH bryta ett ben!! :pannkyss :hjälm

Till ALLA Outsiders inkl. prospekts (killar som tjejjer)!! Imorgon lördagen den 19:e April är ni hjärtligt välkomna till mig efter ca. kl. 19.00. Det bjuds på lite tårta om det finns kvar:D kom före winrick så får ni säkert en bit:tummenupp

:sissy

här ska d ääääätttasss :hoppa
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Till ALLA Outsiders inkl. prospekts (killar som tjejjer)!! Imorgon lördagen den 19:e April är ni hjärtligt välkomna till mig efter ca. kl. 19.00. Det bjuds på lite tårta om det finns kvar:D kom före winrick så får ni säkert en bit:tummenupp

Det ska vi försöka få in i kalendern :tummenupp

Hoj hoj!!! Tackar så mycket till alla som hjälpte till i söndas med allt, Hade varit svårt utan er. Har inte sett hojen än tyvärr för jag kommer ingen vart svårt att gå på toa själv så finns det kort på den så ladda gärna upp dem. Det posetiva med det hela är ju att man får köpa ny hoj nu :tummenupp Hoppas snart man är ute på vägarna igen längtar så jävla mycket. Titta gärna förbi om ni har vägarna förbi bra tråkigt att ligga här:rolleyes: Tack ännu en gång.

Jag måste säga att jag gillar din ambition att vara värst :gnissla men jag skulle uppskatta om du i fortsättningen försöker visa det på ett annat sätt :tummenupp Tack! PUSS!

Måste bara citera dig lite i efterhand... "MARTIN KOMMER KRASCHA FÖR HAN KÄNNER PRESSEN ATT JAG SNART KÖR OM HONOM..."
:D ja vad säger man om det...:D
 
Last edited:

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Tack Danneboy...

...för en trevliger fest!!! :cpparty

Det blev mycket dans :wiggle och lite :arsele

Den tog slut till sist! Kom hem för tjugo minuter sen efter att ha släppt av de sista tre fyllekajorna...Jonas, Daniel B och Villywonka!

//Martin
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top