Stenungsundstråden

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Var ut en sväng igår....det var tomt i Stenungsund...inte en hoj. Jo, tror det var Heljesen jag möte strax innan Stenungsund. Det kanske finns fler gixrar med den färgkombinationen där ovan?

Tog en lite för lång tur så det var djävligt kallt mot slutet....men varmt i själen...:)


Det finns faktiskt en till med samma färgsättning i denna lilla hålan, tro det eller ej, men det stämmer att det var mig du mötte men vad körde du för hoj igår? Kan inte minnas att jag mötte en Gul Gixx :va Däremot en röd R1/R6 precis när jag körde ut från Stenungsund, plus ett antal andra cyklar mellan Stenungsund-Jörlanda...dock mest glidare!
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Det finns faktiskt en till med samma färgsättning i denna lilla hålan, tro det eller ej, men det stämmer att det var mig du mötte men vad körde du för hoj igår? Kan inte minnas att jag mötte en Gul Gixx :va Däremot en röd R1/R6 precis när jag körde ut från Stenungsund, plus ett antal andra cyklar mellan Stenungsund-Jörlanda...dock mest glidare!


Jodå, visst var det en gul/ svart gixx....fst jag hade gore-tex stället så du undrade väl va det var för en djävla gubbe...:D

Du skjutsade....
Klockan var nog kring 18-snårt och jag var på väg in i Stenungsund. Missade faktiskt avfarten...:rodnar och var på väg till Tjörn....hojen längtade ditt kanske...:hihi
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Jodå, visst var det en gul/ svart gixx....fst jag hade gore-tex stället så du undrade väl va det var för en djävla gubbe...:D

Du skjutsade....
Klockan var nog kring 18-snårt och jag var på väg in i Stenungsund. Missade faktiskt avfarten...

Skumt som fan, tiden stämmer när jag åkte ut ur Stenungsund men jag hade inte skjuts på. Då måste jag ha missat dig precis...aja, så kan det gå!
 

vic

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasaki ER6F, -07
Hallå gubbar! Då var man med i gamet:) Vi ses förhoppningsvis på vägarna inom kort.. jävligt kort:p
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Sprang på Rickard idag på Yamaha Center. Hans donna var där o provade skinnställ.

Vilka ska till anderstorp nästa helg? Jag är där o leker instruktör iaf :)
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
När ska du komma å visa upp hojen då?

Får se om det blir bättre väder i veckan....

Var ute en sväng igår på eftermiddagen, men då blev det mest lite runt Göteborg.

Jag var faktiskt uppe hos er i Torsdags...men det var väldigt lugnt. :(

Fast vi ses på Anderstorp, jag åker med George dit.

Skumt som fan, tiden stämmer när jag åkte ut ur Stenungsund men jag hade inte skjuts på. Då måste jag ha missat dig precis...aja, så kan det gå!

Ses nån annan gång, var så säker.:tummenupp
 
Last edited:

vic

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasaki ER6F, -07
Välkommen :tummenupp Kul me lite tjejer som vi kan vänta in vid fikaställena, så kan ni få äran att servera förfriskningar till oss...:D :D :D

Freddan lille.. klart vi kan servera förfriskningar till er.. Vi ska nog kunna fixa till det mesta innan ni är framme..
 

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Ny hoj på g månne?

Har varit väldigt tyst kring villy-ponken nu.....:va

Jo, visst har vädret varit skit den här vintern så man har förstått att humöret inte varit på topp. Men han har låtit lite lurig i telefon när jag pratat med honom.
Sist sa han att anledningen till att han inte skulle köra på Anderstorp var för att han inte skulle få klart hojen i tid....:va Han skulle väl aldrig tacka nej till en bankörning?? Mr IoM himself...:yoparty

I höstas när jag var och sa hej senast så pratades det om hur hemlighetsfull Fredde var när han kom hem med K5:an....
Sen, om jag inte missminner mig helt, så var Villy hos Johans MC i höstas...som av en "ren slump" stod i montern för KTM på mc-mässan....

Alla som var där vet ju att Villy sprang likt en äggasjuk höna runt RC8:an och 690 SM:n....ja, när han inte jagade Max då...:hihi

Kan det vara så att det har beställts en knallorange tingest till en välbekant adress i Stenungsund? :fattartil eller är det som vanligt bara min fantasi som skenar....:jisses
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
hämtas!!

:tuttar :tuttar

:tummenupp På Fredag blir det en resa ner till MALMÖ.. :tummenupp

:tuttar :tuttar


niiiiiiceee!!
 

Bifogat

  • vikis1.jpg
    vikis1.jpg
    44.9 KB · Visningar: 55
  • viikii.jpg
    viikii.jpg
    43.9 KB · Visningar: 57

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
:tuttar :tuttar

:tummenupp På Fredag blir det en resa ner till MALMÖ.. :tummenupp

:tuttar :tuttar



niiiiiiceee!!
Gratullerar i förväg :tummenupp :tummenupp

Teorin är ju inte tolig alls. Redan på mässan framställde han hos regeringen om önskan till köp av RC8:an. Han ger väldigt diffusa och direkt diplomatproffesionella undanmanöversvar...:va ...ja....Hur som helst så kan ju hans avståndstagande i fallet anderstorp vara att en sådan hoj inte kunnat levereras än. Jag åtminstone väntar mig ett skönt muller inom kort här uppe på bikestreet :tummenupp

Har varit väldigt tyst kring villy-ponken nu.....:va

Jo, visst har vädret varit skit den här vintern så man har förstått att humöret inte varit på topp. Men han har låtit lite lurig i telefon när jag pratat med honom.
Sist sa han att anledningen till att han inte skulle köra på Anderstorp var för att han inte skulle få klart hojen i tid....:va Han skulle väl aldrig tacka nej till en bankörning?? Mr IoM himself...:yoparty

I höstas när jag var och sa hej senast så pratades det om hur hemlighetsfull Fredde var när han kom hem med K5:an....
Sen, om jag inte missminner mig helt, så var Villy hos Johans MC i höstas...som av en "ren slump" stod i montern för KTM på mc-mässan....

Alla som var där vet ju att Villy sprang likt en äggasjuk höna runt RC8:an och 690 SM:n....ja, när han inte jagade Max då...:hihi

Kan det vara så att det har beställts en knallorange tingest till en välbekant adress i Stenungsund? :fattartil eller är det som vanligt bara min fantasi som skenar....:jisses
 
Last edited:

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Street triple, kraschad
Teorin är ju inte tolig alls. Redan på mässan framställde han hos regeringen om önskan till köp av RC8:an. Han ger väldigt diffusa och direkt diplomatproffesionella undanmanöversvar...:va ...ja....Hur som helst så kan ju hans avståndstagande i fallet anderstorp vara att en sådan hoj inte kunnat levereras än. Jag åtminstone väntar mig ett skönt muller inom kort här uppe på bikestreet :tummenupp

Den där önskan hos regeringen sket sig nog med en bredsladd redan samma kväll.....han missade ju ett födelsedagskalas dagen efter om jag inte missminner mig helt...:D Sånt ogillas hos den regeringen jag känner(läs:syrran):nicka
 

absolut___

En Outsider
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-R
:tummenupp :tummenupp Toligt härligt med helg snart. Fan så suge på att hoja nu va.

Vet nån om det kommer finnas möjlighet till lunch i helgen ?











Den där önskan hos regeringen sket sig nog med en bredsladd redan samma kväll.....han missade ju ett födelsedagskalas dagen efter om jag inte missminner mig helt...:D Sånt ogillas hos den regeringen jag känner(läs:syrran):nicka
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top