Stenungsundstråden

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Vilken kanon tur!!! mätaren stannade på stadiga 40 mil och detta av enbart kurvig väg, sjukt kul...

Får bara byta ett broms grepp:rolleyes: så e man ute igen :)

/ Micke
Haha...tänkte nämna att du framför dit fordon lite tokigt :tungan men jag gjorde ju en sprattelgubbe själv...så jag låter bli :gnissla
 

CleanBoost

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Orust
Hoj
Ducati 999
Tack för den goa turen igår! alltid kul att se nya vägar, dom var ju inte heller helt raka om man säger så:) Vilket tempo ni hade..
hyfsat varmt var det oxo, det gick åt mycket vatten.

/Johan
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
kul...

men varmt som satan,,,

blev ett par goa mil på favvo vägarna :D mer sånt...

bra kört gubbar,,, sen kan man prata om knixen ,,,,, men nääää.. haha


hoppas hojen blir ok snart igen, :yoparty
 

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
men varmt som satan,,,

blev ett par goa mil på favvo vägarna :D mer sånt...

bra kört gubbar,,, sen kan man prata om knixen ,,,,, men nääää.. haha


hoppas hojen blir ok snart igen, :yoparty

Hon rullade redan igår:) så de va ingen större fara... jäävla höla!!! men men nu vet man vart den e:D Skall någon ut och åka ikväll?
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
hehe

hade nästan glömt hur kul det är att bara ut å leka lite,,, massa bakhjul å knäskrap,,, :tummenupp skön kväll....
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Gp:t grusat.
Åkte hem från arbetet då jag såg tre högar med grus på vägen .Alla mellan Hog /Källtorps vägen och avstickare till Ljunskogaren. En alldels bakom kurvan vid Leif med Sopbilarna.
Ta´lungt om ni skall ut å åka. Efter Svenshögen vet jag inte hur det är.
 

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
Någon som hänger på ut och åker ett par mil ikväll? Behöver rasta hojen lite innan den beckar igen...

tel 0735-040839
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
tackar

Gp:t grusat.
Åkte hem från arbetet då jag såg tre högar med grus på vägen .Alla mellan Hog /Källtorps vägen och avstickare till Ljunskogaren. En alldels bakom kurvan vid Leif med Sopbilarna.
Ta´lungt om ni skall ut å åka. Efter Svenshögen vet jag inte hur det är.

för varningen,

Någon som hänger på ut och åker ett par mil ikväll? Behöver rasta hojen lite innan den beckar igen...

tel 0735-040839

blev inget i dag,, men hur ser helgen ut?
 
Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
I morgon 11:00 på BILIA! Avfärd norrut?! Brudfjället och Halden?! Om Knixen vågar :D :D :D Fast vi tar andra småvägar denna gång, och även en lååång raka ovanför xxxxxx-avfarten för lite lek :tummenupp
Och ingen kort runda som förra gången :tungan
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Hej.
På Anderstorp den 13 april var det en kille som smällde ihop med en annan. Vill bestämt minnas att han var från Stenungsund.
Vet någon hur det gick med honom?
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Hej.
På Anderstorp den 13 april var det en kille som smällde ihop med en annan. Vill bestämt minnas att han var från Stenungsund.
Vet någon hur det gick med honom?

Tjena!
Jo, det är Jonny (Absolut här på forumet) du pratar om. Han mår bra, klarade sig frövånansvärt bra oxå, som det ser ut än. Strålbenet i vänster överarm brutet, vänster underarm samt tumme likaså. Vänster vadben gick oxå av, hur knäet mår har jag inte hört nåt om på sistone, men där var väl enda ? så vitt jag vet...måste ringa honom inser jag...:va :)
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Tjena!
Jo, det är Jonny (Absolut här på forumet) du pratar om. Han mår bra, klarade sig frövånansvärt bra oxå, som det ser ut än. Strålbenet i vänster överarm brutet, vänster underarm samt tumme likaså. Vänster vadben gick oxå av, hur knäet mår har jag inte hört nåt om på sistone, men där var väl enda ? så vitt jag vet...måste ringa honom inser jag...:va :)

Tack för infon. Hoppas han blir helt ok med tiden.
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Så, 18,6 mil blev det idag trots svagt väder. Bitvis sol me lite bakhjulsåka :tummenupp å bitvis regn me släpp lite här å där :zpy
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
kul

Det var blött och ibland såp halt,,, men Riktigt kul att se dig ute igen på vägarna Villy..outsiders.. nu börjar det se ut som d ska igen ,,,, ( martin :pannkyss bara,,,,)
 

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
Hur många blev ni i söndags?

Blev lite för mycket festande där på lördags kvällen för mig annars hade jag vart me :D

Tror att mitt nya bromsgrepp ligger på Posten nu :) så nu kan man snart bromsa...

Låter som freding utmanar... undra om han skall gräva en ännu större håla i någon skymd kurva för att få lite försprång :tungan

Nä snacka om osis har inte släpt det riktigt å så ligger du på :mad: ha ha ja där sjönk inbytesvärdet med 25 k..
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top