Stenungsundstråden

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Låter som freding utmanar... undra om han skall gräva en ännu större håla i någon skymd kurva för att få lite försprång :tungan

Nä snacka om osis har inte släpt det riktigt å så ligger du på :mad: ha ha ja där sjönk inbytesvärdet med 25 k..
:D :D :D Så talar en som snart får nervsammanbrott...trodde jag skulle kunna ta rygg på dig, men så fick jag dig på rygg i stället :tungan
 
Last edited:

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
:D :D :D Så talar en som snart får nervsammanbrott...trodde jag skulle kunna ta rygg på dig, men så fick jag dig på rygg i stället :tungan

Se det som ren detalj studie, nu vet jag precis vart man kan komma om nästa "lilla" runda... Det var en grym tur som vi var ute på:yoparty
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
hahahaa

:sissy bitchfight... hahaha :hihi

bra att ni taggar er gubbar :fart


:skrattaåt


:arsele glömde nämna att man råka köra om civil snuten på insidan via en avfart..

stannade vid ett röd ljus strax efter stoplinjen och en svart skoda Rs rullar fram bredvid å visar snut legg... samtidigt som han med handen täcknar ... sänk hastigheten gubben. :D tur att han var en glad skit,, regn och skuts med flickvänn med benbrott är inte läge att vri på rullen....
:gnissla
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Jag igen. Nu har dom tömt ut resten av gruset som dom hadde på lager. Mellan Talbo och Svenshögen. TA DET LUNGT.
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
niiiiicceee äääää

Jag är på sönd.. kanske lörd.. ska köra r6a i dag :D Gott att Knixepixen e på ... :yoparty

:fyllisar By the way...

HA EN TREVLIG MIDSOMMAR!!!
:dricka
:cpparty
 
Last edited:

Knixen

www.knixracing.se
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Kungälv
Hoj
rr -07 (superstock 600)
Winrick ring om du drar ut på lördag så hänger jag på:tummenupp



Vi borde kanske ha me oss en servicebil... nån som har en å vill åka me som stöd för kidden...föråt - knixen :D :D :D


Oooo oj hårda ord från en liten man hehe äsh sånt biter inte... va inte du omkull för någon månad sen :gnissla Det va säkert inte sista gången för mig :galen hehe


Snart dax å anmäla oss om vi skall åka något ERF eller bangar du? Kanske fegar ur:rolleyes:


Trevlig Midsommar på er...
 
Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Snart dax å anmäla oss om vi skall åka något ERF eller bangar du? Kanske fegar ur:rolleyes:


Trevlig Midsommar på er...
Banga ur? Skojar du? Skulle i så fall vara för att chansen att komma i mål med dig i samma team verkar liten... :D Nej men jag väntar på sponsorpengar...typ från dig, så får du lack i gengäld. Nu har du ju två kåpset som behöver lite kärlek :tungan
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Jag har varit ute å rekat en finfin fiddyrunda :tummenupp så fixa lite fiddytid nu gubbar, å ni som ingen har får skaffa. De är faktiskt sjukt roliga :yoparty
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Haha vilken tur. Tappade ljuddämparen i bushen nånstans nära Ucklum, fick punka nånstans i buschen mellan ucklum å Stripplekär (det löste sig, men inte tack vare punkasprayen jag hade med mig). Efter cirka tre timmar var jag hemma - blöt, trött å lycklig :D Såg att det var aktivitet i Stenungsunds Mc:s klubbhus, det stod bilar framför...som vanligt :D :D :D Tror jag såg Häger ute på tur härom dan faktiskt :tummenupp
 
Last edited:

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
Haha vilken tur. Tappade ljuddämparen i bushen nånstans nära Ucklum, fick punka nånstans i buschen mellan ucklum å Stripplekär (det löste sig, men inte tack vare punkasprayen jag hade med mig). Efter cirka tre timmar var jag hemma - blöt, trött å lycklig :D Såg att det var aktivitet i Stenungsunds Mc:s klubbhus, det stod bilar framför...som vanligt :D :D :D Tror jag såg Häger ute på tur härom dan faktiskt :tummenupp

Vi var några själar som satt å kollade på Moto GP när vi hörde att du brummade förbi på utsidan.. Gött ljud:D . :tummenupp Se bara till å håll er borta med fiddisarna från min jaktmark "Holm"i mitten av Augusti å framåt för då börjar Rådjursjakten och jag har svårt att skilja på Fiddyåkare och Rådjur:hihi :hihi
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Vi var några själar som satt å kollade på Moto GP när vi hörde att du brummade förbi på utsidan.. Gött ljud:D . :tummenupp Se bara till å håll er borta med fiddisarna från min jaktmark "Holm"i mitten av Augusti å framåt för då börjar Rådjursjakten och jag har svårt att skilja på Fiddyåkare och Rådjur:hihi :hihi
Bäst jag tar på mig reflexvästen och blåljus då :D
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
välljud

:hej med tanke på att dom låter som om man hamnat i ett krig :kulspruta så tror jag att det kommer vara helt tomt med djur runt holmen vid "lagliga" jakt tider.. :hihi så det är nog effektivare att ta till fiskespöt om du behöver mat.. eller ICA.:fakta :D
 

Bifogat

  • björn.jpg
    björn.jpg
    33.2 KB · Visningar: 49
Last edited:

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
:hej med tanke på att dom låter som om man hamnat i ett krig :kulspruta så tror jag att det kommer vara helt tomt med djur runt holmen vid "lagliga" jakt tider.. :hihi så det är nog effektivare att ta till fiskespöt om du behöver mat.. eller ICA.:fakta :D

Säger bara.... Använd skottsäkra reflexvästar om ni vill överleva:lol
De e klart att man kan ju köra ihjäl dom i trafiken för att hålla ned beståndet oxå:gnissla
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top