Stenungsundstråden

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
VA??? Hörde jag touring...varför ringde ni inte mig, hade ju passat som handsken ju...:D
Ja men då blir ju lördag perfekt för dig :tummenupp

Idag tog jag en tur med jobbgänget, gjorde en finfin wheelie nerför rakan mot kornhallsfärjan, å vem stöter man på där...jo bängen - på hoj såklart. Naturligtvis gick dom efter mig där jag stannade... :huvet Men efter lite snack om hojar å saker som sitter på...eller rättare sagt ska sitta på...så påminner han mig om besiktingen som jag måste åka på :rolleyes: Vilken tur att han berättade detta för mig, för jag visste inte ens att jag skulle dit :va Men nu blev de så. Han var ännu snällare som inte sa nåt mer om att mitt körkort låg hemma (som vanligt) :tummenupp

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Ska se om jag kan på lördag men kanske, ni märker om jag kommer. Tror jag har körförbud men det finns ju visst såna där trevliga herrar som kan tala om det för mig om jag är osäker.

Tog en liten tur med Stenungsunds Mc idag, Trollhättan tur och retur! Trevligt! Gött att komma ut och köra lite igen!

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
brum brum,,

Bra skönt tur med tempo i går freding!! :D skoj att tjejerna kan hänga på bak även om det rör sig i något sånär tempo :yoparty

FAN vad bra Punka spray är!! :tummenupp

Jag kommer åka ut en sväng efter jobbet i dag med! Dom som e sugna kan ju slå en signal innan 17:00!!

0768-880292

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Bra skönt tur med tempo i går freding!! :D skoj att tjejerna kan hänga på bak även om det rör sig i något sånär tempo :yoparty

FAN vad bra Punka spray är!! :tummenupp

Jag kommer åka ut en sväng efter jobbet i dag med! Dom som e sugna kan ju slå en signal innan 17:00!!

0768-880292
Ja de e inte fel när de hänger på utan att vara farthinder:tummenupp
Idag tar jag de lugnt, Sandra har bett om en Mc-fri dag...vad hon nu menar me de...:va :D

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr
High way to Halden!

Fan vad gött killar & tjej!
Idag blev det en tur på ynka 41mil,
från vår hem stat och till halden och hem igen!:yoparty
med lite välbehövlig mat på Rasta Munkedal..:tummenupp

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97

Det var väl skit att man hade fått för lite sömn och inte orkade upp i tid då....aja, nästa gång då jävl....

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Ja den turen blev inte alls dum, gott tempo ut från Halden :tummenupp Eloge till Sandra som hänger me bakpå även i de lutningarna :tummenupp

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Idag tog jag en tur med jobbgänget, gjorde en finfin wheelie nerför rakan mot kornhallsfärjan, å vem stöter man på där...jo bängen - på hoj såklart. Naturligtvis gick dom efter mig där jag stannade... :huvet Men efter lite snack om hojar å saker som sitter på...eller rättare sagt ska sitta på...så påminner han mig om besiktingen som jag måste åka på :rolleyes: Vilken tur att han berättade detta för mig, för jag visste inte ens att jag skulle dit :va Men nu blev de så. Han var ännu snällare som inte sa nåt mer om att mitt körkort låg hemma (som vanligt) :tummenupp

Secka rôta....:hihi ...köpte du en lott månne?:tummenupp

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Hoj
Kawasuki 1000-04
ingen som hört eller vet nått om olyckan på tjörnbron ???:confused:
Jag stog hemma och tittade precis efter att det hade hænt men det var svårt att se. Tror att det var någon från Tjørn hållet som gjort något dumt.Det var iallafall den sidan som det var lite action på. Det verkade inte som att det var något jætte alvarligt som hade sket. Nær ambulansen komm dit så gick de lugnt fram och tittade men innan det så var det fullt pådrag två polis bilar en rædningsbil och en brandbil stog på bron och tutade.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Olycka!

Morsan ringde och bekräftade det jag befarade när jag såg ambulanshelikotern i luften från jobbet.
En R1a har kört som en dåre från Kolhättan och mot Stenungsund, när han kommer ur skogspartiet så är det en bil med släp i motsatt riktning som gör en vänstersväng och hojjen klotar in i släpet.
Jag vet ej statusen på föraren.

Enligt vägverkets uppgifter har killen ägt hojjen i 3 dagar.

/Bobby

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Från Bilia 18:00 åker vi på en lite kvällstur, Så för dom som e sugna på att hänga på, så e de bara till å infinna sig :tummenupp

Morsan ringde och bekräftade det jag befarade när jag såg ambulanshelikotern i luften från jobbet.
En R1a har kört som en dåre från Kolhättan och mot Stenungsund, när han kommer ur skogspartiet så är det en bil med släp i motsatt riktning som gör en vänstersväng och hojjen klotar in i släpet.

/Bobby

Tråkigt tråkigt, men sånna är Rettor :huvet

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
oj,,

/Bobby

låter inte alls bra! hoppas han klarar sig med nått mindre ben brott i bästa fall!!

vi ska ut kl 18 :00 i kv´äll om nån ska med! samling BILIA!!

ska försöka inte göra om hans stunt!

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
kul kul kul,,,

låter inte alls bra! hoppas han klarar sig med nått mindre ben brott i bästa fall!!

vi ska ut kl 18 :00 i kv´äll om nån ska med! samling BILIA!!

ska försöka inte göra om hans stunt!

TACK FÖR EN SKÖN TUR GUBBS SOM VAR MED I KVÄLL MED SANN OUTSIDERS ANDA!! Känner sig lite lagom rastad inför ny arb vecka,, :tummenupp

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Freding; Hojta gärna till om du o Sandra o andra ska ut / alternativt nångång folk orkar vänta in långsammamänniskanpåR6an.:gnissla . Eller strejkar Sandras hoj fortfarande? Ska nog upp i krokarna kring stenungsund nån gång nästa vecka....
Har en tenta på söndag, som gör att jag lagt det mesta av min lediga tid på att plugga. Men det var längesen jag var o körde med andra, och f o med nästa vecka ska jag försöka komma ut lite mer :)

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr

/Bobby

Här komer en uppdatering från ödsmål!!
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=187393
gott att du hadde sån tur! (köp en lott lr2)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept