Stenungsundstråden

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
borde bli riktigt bra snutt.. kanske kan kika på fre eller ev sön? :yoparty

( PS: fredrik,,, i mil idag: 54.30 :D :D
Bra tid gubben, kan du snart vara med bland veteranerna...:D

Angående filmen...så får vi göra om, av nån anledning så var filmen inzoomad x3, vilket gjorde att allt blev skit, ser ut att gå i 50, plus att kameran "skakar" så mycket mer :gnissla
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Faaan!!

Bra tid gubben, kan du snart vara med bland veteranerna...:D

Angående filmen...så får vi göra om, av nån anledning så var filmen inzoomad x3, vilket gjorde att allt blev skit, ser ut att gå i 50, plus att kameran "skakar" så mycket mer :gnissla

:6surkart FAAN vilken otur,, med det Grymma racet vi hade!! :yoparty :brynad inte varje dag man får med farbror blå på film och förnedrar en sporthojs kompis på gul fireblade :yoparty :crash , sen att jag inte vill skita ner min hoj med häst skit så man snyggt wheelar över den,, :arsele ,, sånt ska man ha på film ju !!! haha :tummenupp

(sen tiden,, känns ok att sänka med 8 min,, nu blir det nog svårare framåt,, hehe)
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Haft lite trubbel med att komma in på denna sidan härifrån bushen under dagen, men nu så....fick lite hastigt ändrade planer och kunde tyvärr inte åka med till platsen idag som jag hade velat. Jag har inte varit där på två år, även om det var nära för ett år sen...ska försöka ta mig dit under veckan som kommer när jag är hemma igen.

Du finns med oss i tankarna! Har inte gått många dagar senaste åren då jag inte av någon anledning kommit att tänka på dig. På dagarna, nätterna, ofta har tankarna fört dig på tal. Vet inte varför det är så svårt att acceptera vissa saker...hos Winkvist när han fyllde år nyligen visades bilder på dig och det var första gången på över ett år som jag ser dig fysiskt på en bild ocn inte i tankarna...hade väldigt svårt att se, förstå och acceptera att det är som det är...nu kommer tårarna igen och har svårt att se vad jag skriver...förstår du hur mycket man saknar dig!

//Martin "Gunde"
 
Last edited:

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
livet

Mötte Mats i hans Saab... I lördags... den 19.. jag skulle till bröllopet det var en lycklig dag!

kändes verkligen när jag mötte han just den dagen,, (händer inte ofta) det var precis som när man mötte Rikard förr. dom påminner otroligt mycket om varandra.. helst när han sitter i 9-3án...

Vilka kontraster livet ger... för två årsen miste vi alla en God vän!!
exakt två år senare så gifter sig några av mina bästa vänner på samma dag,,,



Livet ger och livet tar!!
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Tack för den goa grillkvällen igår pojkar och flickor, roligt att även Knixen kom fastän jag glömde bort honom... :tummenupp
 

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Kinekulle söndag den 24/8 med Trackworld, platser finns.
Finns det något intresse?
hade varit skoj med åtminstånde en bandag till i år
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Många goa wheelisar blev det idag när jag och Villy tog en kvällsrunda, trevligt att stöta på Stenungsunds Mc-gänget oxå :tummenupp
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Ja det hördes att det var wheelisar på industri rakan sent i går kväll :)
Förstog att det var ni två som var ute och "smög"
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Får man skriva här som "utböling"? :tungan Uddevallaborna är lite tråkiga och kör så sällan, eller så är det jag som jobbar varje gång det är körning:huvet Vi borde kanske göra en gemensam körning nån gång?

Sen en annan sak, är det någon som ska till KK den 24/8 och har plats på släp eller i skåpbil så anmäler jag mig gladeligen till att samåka.

Mvh, Daniel
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
klart

Får man skriva här som "utböling"? :tungan Uddevallaborna är lite tråkiga och kör så sällan, eller så är det jag som jobbar varje gång det är körning:huvet Vi borde kanske göra en gemensam körning nån gång?

Sen en annan sak, är det någon som ska till KK den 24/8 och har plats på släp eller i skåpbil så anmäler jag mig gladeligen till att samåka.

Mvh, Daniel

klart man kan mötas upp.. bara att kika på trådarna om nån körning passar,, tyvärr kan vissa körningar bli väldigt snabbt på kommet,, men d längre brukar skrivas in i god tid! :tummenupp

Är nog inte någon från oss som ska dit tyvärr.. annars hade d säkert funkat!
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Får man skriva här som "utböling"? :tungan Uddevallaborna är lite tråkiga och kör så sällan, eller så är det jag som jobbar varje gång det är körning:huvet Vi borde kanske göra en gemensam körning nån gång?

Sen en annan sak, är det någon som ska till KK den 24/8 och har plats på släp eller i skåpbil så anmäler jag mig gladeligen till att samåka.

Mvh, Daniel
George som skriver i denna tråden ibland, han är från Gbg, vill dit. kola med honom.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top