SUKKI
Ny medlem
HEJHEJ jag är på men det vet du väl redan heheheh
Någon som är sugen på en tur i eftermiddag/kväll?
Ny på hoj och körningar(köpte första hojen nu i Maj), var utgår ni ifrån när det är körningar? Såsom Gbg alltid ses på GP?
Någon standardtid ni brukar dra iväg(jobbar ni eller kör ni bara hoj? )
Ny på hoj och körningar(köpte första hojen nu i Maj), var utgår ni ifrån när det är körningar? Såsom Gbg alltid ses på GP?
Någon standardtid ni brukar dra iväg(jobbar ni eller kör ni bara hoj? )
Tjena å grattis till din hoj
Välkommen å hälsa på oss i stenungsunds mc club.
Vi träffas varje onsdag kl 18.00 vid vårt klubbhus.
Vi har även ett forum på vår hemsida som du kan kolla på för info. stenungsundsmc.se
Där finns vägbeskrivning till klubbhuset mm
Mvh Johan. Ordf SMCC
Gubbs... nu har jag med semester så mer fritid med andra ord,,, nya däck kommer monteras så nu kanske halden å andra goa körningar kommer bli hög aktuella för min del snart ,,
så dom som e hemma å e sugna på att köra kan ju höra av sig,, jag skriver in då å då med ,,,
så håll er upp to date om ni e bus sugna
0768 88 02 92 ( för dom som inte har det,,,,,
Gubbs... nu har jag med semester så mer fritid med andra ord,,, nya däck kommer monteras så nu kanske halden å andra goa körningar kommer bli hög aktuella för min del snart ,,
så dom som e hemma å e sugna på att köra kan ju höra av sig,, jag skriver in då å då med ,,,
så håll er upp to date om ni e bus sugna
0768 88 02 92 ( för dom som inte har det,,,,,
Tackar! Har kikat på hemsidan lite snabbt, ska se om jag kan kika upp någon onsdag tror jag förstår vägbeskrivningen men sista stycket är inte så uppmuntrande för sporthojar "vår leriga infartsväg".
Vad är det för tempo på körningarna? Jag har kört lite med Gbgarna som samlas vid GP och där kan man ju lugnt säga att vi kört 'aktivt'.
Tja igen... Ja det är bara dom sista 40m som är grus å det kan ju vara lite söligt där på våren men nu är det snustorrt
Man kan nog säga att vi tillhör kategorin "Aktiv körning" Även om vi kanske inte håller riktigt lika högt tempo på slangen som ett annat numera välkänt gäng i byhåla
För Er som glömt eller "tappat" bort mitt nummer så är det 0706-569126
Tja igen... Ja det är bara dom sista 40m som är grus å det kan ju vara lite söligt där på våren men nu är det snustorrt
Man kan nog säga att vi tillhör kategorin "Aktiv körning" Även om vi kanske inte håller riktigt lika högt tempo på slangen som ett annat numera välkänt gäng i byhåla
Nån som vill haka på en mc tur upp till Lysekil å sen vidare kanske...tänkte dra vid 16 tiden, sen behöver jag va hemma vid 1930 igen....
/ Martin i Stenungsund
PREEMER
Kallar du dig så för att du jobbar på Preem kanske?! Bara nyfiken...
kanske Preemraff,,
gott , nu har jag på nytt gummi,, så nu kan man spontan köra igen ... söndag??? var ska jag då? ,,,
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|