Stenungsundstråden

preemer

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2006
Ort
Kusten....
Hoj
ZX10rr-06, svart
:tummenupp Jag e på jag med .. hade varit kul mellan skurarna..


ska ví försöka säga en tid? :7peta

lättare att få det att klaffa då :yoparty

:fart


:glömdet .. .. var en rolig tur i går,,, satte en grymt skön wheelie över hela tjörn bron på vägen hem,,, inte en bil i närheten så man var helt själv,grym känsla, :yoparty

E på kalas vid 15 så kanske kl 17 nånstans i Stenungsund?
 

preemer

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2006
Ort
Kusten....
Hoj
ZX10rr-06, svart
1700 vid BILIA Stenungsund,,,,, :tummenupp

Såg det här lite sent.....kom hem precis:rolleyes:

Blev pappa för en månad sen å det här med å planera egna aktiviteter e inte lätt.... hoppar i skinnstället nu å kollar runt i Stenungsund om jag hittar dig....

Sorry om jag ställde till det nu...:huvet
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Nu var man nymatad och glad! :)

STORT tack för en supernice runda! Massa goa vägar jag inte kört tidigare och nu vet jag att det finns riktigt kul folk i Stenungsund också!
Uppe i varv som ett barn som ätit för mycket socker! Mitt socker är dock hojåkning i högt tempo med trevlig folk!

Nu har jag ätit och snart smält maten, när ska vi köra igen! :D

EDIT: Icke att förglömma så har jag lärt mig en massa också, skuttar runt på hojen inför kurvorna och hänger både hit och dit. Massa exprimenterande idag. Finns risk att det såg löjligt ut men det bjuder jag på! :D
 
Last edited:

preemer

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2006
Ort
Kusten....
Hoj
ZX10rr-06, svart
Men du missa bara en kort tur till Mellerud å hem på typ 22-23mil:tummenupp :pannkyss

Av en slump råkade jag på Winrick med flickvän utanför Statoil i Stora Höga....fick en tur på 1 km hem till dem å en ostmacka....å hörde om eran Mellerudresa....

Nästa gång e jag på för en ordentlig tur....
 

vic

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasaki ER6F, -07
Nu var man nymatad och glad! :)

STORT tack för en supernice runda! Massa goa vägar jag inte kört tidigare och nu vet jag att det finns riktigt kul folk i Stenungsund också!
Uppe i varv som ett barn som ätit för mycket socker! Mitt socker är dock hojåkning i högt tempo med trevlig folk!

Nu har jag ätit och snart smält maten, när ska vi köra igen! :D

EDIT: Icke att förglömma så har jag lärt mig en massa också, skuttar runt på hojen inför kurvorna och hänger både hit och dit. Massa exprimenterande idag. Finns risk att det såg löjligt ut men det bjuder jag på! :D

instämmer. härlig tur trots en del rullgrus, regn och griniga tanter:) Vi körde ifrån alltsammans!
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Givande och rolig dag!!

:tummenupp

Kul att DanneBoY äntligen hittade till hojen,,, :tungan

trevligt att TCG kom och sällskapade, Bra kört :yoparty

Riktigt skön tur och bra vägar,

plus en skönt liten fight på gp´t hem Villy :D tur att damen :tuttar hänger med i lutningarna bak, hahaha :)


Sen vårat spontana möte på statoil, PREEMER.. haha,, snacka om slump!

D var kul att träffas!:hej får bli att vi kör nästa gång i stället! vet ju att du har två veckor semester med!!


Idag blir det nog inte många mil,, regnar liiiite för mycket!
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Vadå inte många mil?? Va e ni för kärringar...själv har jag varit i Lysekil och vänt...en trevlig liten tur på drygt tolv mil med en fika på Hamnkrogen som avlsutning...sluta gnäll på vädret, var ju toppen....:gnissla :huvet
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Vadå inte många mil?? Va e ni för kärringar...själv har jag varit i Lysekil och vänt...en trevlig liten tur på drygt tolv mil med en fika på Hamnkrogen som avlsutning...sluta gnäll på vädret, var ju toppen....:gnissla :huvet

Hur kan du skriva så när du var tvungen att åka in till HK för en Whisky för att bli varm igen...:rolleyes: :tungan
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Vadå inte många mil?? Va e ni för kärringar...själv har jag varit i Lysekil och vänt...en trevlig liten tur på drygt tolv mil med en fika på Hamnkrogen som avlsutning...sluta gnäll på vädret, var ju toppen....:gnissla :huvet

Tyckte att du lät lite gring på vädret och gnälde för att skinnestället var genomblött o du frös men det var nog bara som jag fick för mig :va det var säkert för att det var för varmt som du fick åka hem......eller :confused:
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Japp, var värmen som knäckte mig där...helt rätt! :tummenupp

Nej Fredrik, inte whiskey, drack bara en kaffe...med påtår....kanske därför jag blev så jävla varm...:va

Men nu har jag iaf inte körförbud längre...det var enkelt att besiktiga däruppe...kanske för att han själv hade en "gammal" Suzuki...en Gixxer 750 från -85, 27k mil och aldrig behövt ställa ventilerna! Han tog inte ens på sig hjälm när han rullade ut ur hallen med den...skön snubbe! :yoparty
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
ja tackar för en rolig tur idag.... ca:16 mil f_n vad det rullar på!!!:tungan

Var ni 3st och kom från Orust runt 20:30? Mötte 3 hojar i tät klunga på Tjörn. Jag körde en BMW med angeleyes och blåa/vita dimljus(om ni nu hann se någon sådan). Jag väjade till lite hastigt då det såg ut som om en skulle köra om de andra nära mitten.

Hursomhelst så blev jag grymt sugen på att köra hoj! Var lite sent dock...:gnissla
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
haha japp

Låter som jag villy å martin ,, hade precis avslutat ännu en skön tur och ett ännu skönare bakjulsåk över tjörn bron,, :yoparty

GOTT att ha med martin igen:tummenupp :tummenupp
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Låter som jag villy å martin ,, hade precis avslutat ännu en skön tur och ett ännu skönare bakjulsåk över tjörn bron,, :yoparty

GOTT att ha med martin igen:tummenupp :tummenupp

När körde ni från Stenungsund? Såg inget här i tråden ju :confused:

Igår fastnade jag ju dock på jobbet till 20:30, men hade ni skrivit i tråden så kunde jag suttit och varit sugen på att åka iaf... :D
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
När körde ni från Stenungsund? Såg inget här i tråden ju :confused:

Igår fastnade jag ju dock på jobbet till 20:30, men hade ni skrivit i tråden så kunde jag suttit och varit sugen på att åka iaf... :D

För snabba kvällsrundor använder vi oftast Sms-svängen. Är avfärd inom en timme räknar vi med att ingen ser här. Meddela mobilnummer, mitt är 0709-821558 :tummenupp
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Såld

:rolleyes: :tummenner :gråta Nu är "gamle" svarten såld... till en go gubbe i kungsbacka, :tummenupp :fakta Så nu kommer jag vara lite ur kurs ett tag,om inte jag får hem vickans snart så jag kan ta den hihihi:D :D :tuttar annars blir det nog att jag e i skogen en del med fiddyn,. ,, :yoparty :yoparty


:tummenupp :tummenupp
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Handla nytt.nu!

:rolleyes: :tummenner :gråta Nu är "gamle" svarten såld... till en go gubbe i kungsbacka, :tummenupp :fakta Så nu kommer jag vara lite ur kurs ett tag,om inte jag får hem vickans snart så jag kan ta den hihihi:D :D :tuttar annars blir det nog att jag e i skogen en del med fiddyn,. ,, :yoparty :yoparty


:tummenupp :tummenupp

Ja ja det va la gött å bli av med den gammla trötta cykeln:rofl du har ju fått kännapå krafterna hos en värsting hoj i dag :yoparty

Jag passar på att tacka alla medverkande på dagens 57 mila tur.....
om än det inte var så många mil eller meter några var med :näsblod
XT 660 funkar för en dag men sedan får det räcka:rullandeu

:fyllisar :arsele :tuttar :crash :slicka :wiggle :pussa :2cool
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top