Stenungsundstråden

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Så nu drar jag till Lanzarote en vecka och gottar mig.:D När jag kommer tillbaka hoppas jag att ni tomtar har fått ordning på era prioriteringar och inser att VÅREN är bakom knuten så att säga.

Jag hakar gärna på när ni går på mässan och sedan ut och festar, om jag får vill säga. Så kan jag tjata mer på också!:tungan

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Någon som har bra priser på kläder stövlar med mera? Eller känner någon ? Hmm Hur är det med Willy PonKeN med sina fule kontakter :arsele

Finns nåra biljeter kvar på blocket till Gotland i sommar någon som är sugen? Sj vore det jävla roligt att få köra där allso. Dem flesta tycker ju om Gotland ring som jag har förståt det.:tummenupp

Japp, Gotland är en höjdare. Jag var där förra året.....och hade lite flyt för ett par veckor sedan när en snubbe här på sporthoj la ut sin plats till försäljning på reservlistans blogg. Jag var först att PM:a så nu ska jag dit första helgen med actionpics.:yoparty
Dessvärre har jag sett att några annonserar ut platser för en högre penning än utgångspriset....:mad: det är inte helt schysst. Börja spekulera i bankörningar...då har det gått långt.

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
först i år...

:yoparty Antar att man var rätt ensam om att köra hoj i dag!! blåste lite men kanon väder annars!! :tummenupp hihi men kul var d att sitta upp igen ,,,

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
stationshuset.

:D Jag och Absolut , kanske freding,, kommer sitta på stationshuset från 14... tar nån öl sen int till stan runt 15... :tummenupp

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Blött så in i bomben!

I vanlig ordning är inte organisatörerna med på noterna.:mad:

I hällregn är nu hojtokar tvungna att köa.....:va varför inte släppa på till fler kassor?

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Då var mässan gjord!

Kom dit vid halv elva, ingen kö där jag gick in, hamnade direkt på övervåningen och in på Biker-street, skönt när det inte var så mycket folk och att man klarade av prylarna innan man var trött och bara ville därifrån...sen ner för rulltrappan och den första montern ögat fastande på var...Ducati...lika bra att gå dit direkt och få se det man länge dreglat över på bild...848!!! Sååå fiiin!!!

Nöjd med mässan och fick med mig ca 5 kilo lektyr hem...

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
merida
kul

I vanlig ordning är inte organisatörerna med på noterna.:mad:

I hällregn är nu hojtokar tvungna att köa.....:va varför inte släppa på till fler kassor?

Annars kan man gå lite senare,, eller alternativt ta den andra ingången,,, den under tak.. då slipper man stå i regn :tummenupp

Hur var d nu igen med d där...... Jäger :va vem tålde inte det igentligen,,, vad jag kunde se så klarade både Winrick å danneboy sig hela kvällen?? :yoparty

Vem kan d vart då?? :va hmmmm

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Annars kan man gå lite senare,, eller alternativt ta den andra ingången,,, den under tak.. då slipper man stå i regn :tummenupp

Hur var d nu igen med d där...... Jäger :va vem tålde inte det igentligen,,, vad jag kunde se så klarade både Winrick å danneboy sig hela kvällen?? :yoparty

Vem kan d vart då?? :va hmmmm

Villyponken räddade mig med en förköpsbiljett. :pannkyss

Men det är lite irriterande...jag är ju så djävla lång så jag märker att det regnar före alla andra....:hihi :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept