Stenungsundstråden

Om du är så kan jag tipsa om SMC:s 2 dagars körning på Rudskogen ( steg 6) ..... 1300 riksdaler/dag ! .... men du måste ju vara SMC medlem.

Någon som kommer till klubbhuset idag? Tänkte komma dit med grabben på en fika :)

Göteborgsvarvet igår, barnkalas idag och nu när det finns lite ledig tid regnar det... på onsdag skall jag i alla fall "ställa ut" på fordonsutställning för Volvoanställda, blir nog en liten kvällsrunda därefter.

Idag får det bli en tur efter jobbet å testa min nya Garmin Virb Elite :banana Nån som ska med ut?

Barnveckan börjar idag så inget hojåka för min del på en vecka ;)

VARNING! Hela vägen mellan Svenshögen och Backamo är täckt i fint grus :huvet:huvet. Jag köper ingen lott idag för turen gick till att häva sladd och jag är jävligt tacksam att jag leker cross på helgerna för det räddade mig idag. Det blev framhjulssläpp i många meter innan jag äntligen stod still. Med tanke på mängden grus gissar jag på lagningar från vägverket men det fanns inga skyltar utsatta.

Tur jag inte tog den vägen till klubben igår då när jag hade grabben bakpå!! Dock är det sånna kuk-lagningar här och där på sträckan mellan Svenshögenavfarten och hasterödskrysset (lilla edet), men den vägen ör ändå så jävla dålig så ingen fläskar väl på där ändå om man är rädd om hojen eller sig själv.

Skönt att det gick bra för dig iaf!!

Kort update. Trafikverket lät i alla fall seriöst upprörda över situationen med gruset på vägen och skulle omgående skicka ut en bil för att sopa vägen. Dagen har gått åt till att röja på tomten så granskning får ske senare. Dagens goda gärning genomförd.

Anmäl vägverket och hoppas på ersättning (dåliga odds dock). Själv har jag tagit mig kors och tvärs i USA i två veckor (utan MC dock) men denna vecka skall det köras. Vill någon med på grusfria vägar någon kväll får ni lägga in ett svar.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back