Kalle_kanel
.......
Det blir inget racetempo och jag har kört bil i LA (bland annat Mullholland drive) eftersom min äldsta son (rBy) bor där. Jag har varit i Asheville förut och trafiken är inte särskilt tät. Det funkar säkert. Risken är nog mest att man glömmer tiden och får brått till flyget
Min Zumo skapar tracks som enkelt kan importeras till datorn men problemet kan bli att jag inte kan visa dom eftersom min Mapsource är för Europa.
Jag tar med min ContourHD mycket minne och extra batteri samt en Olympus SP-800UZ. Har cig och USB kabel för båda. Tar bara med clampen och kamerafästet från min Magic arm. Laptopen har jag ju med i och med jobbet.
Sorry, blev inte Honda. Man kan faen inte åka omkring med packväskor på en RR hoj
Om du har en androidtelefon kan du ladda ner appen MyTracks (googles egna app) där du kan "spela in" din färdväg direkt i mobilen. Sen kan du enkelt skicka kartan till ditt googlekonto och dela kartlänken med andra =) Skitsmidigt. Finns säkert andra appar som gör samma sak och även för iPhone. Enda du behöver göra är att aktivera GPS och börja spela in!