Sthlm: Röd CBR954 stulen från gärdet 12-13 juni. FAN!!

sportbike

Guest
Anna, var glad att den hittades i smådelar, jag menar en dylik relik måste man ju ropa in reservdelar på Antikrundan föer böfvelen.
Bättre att den gamle hingsten får vila i frid och du hittar en ny kombatant som kan kasta av dig på Ringen, varför inte en CB 400N, ruskigt kompetent i farter ända upp till 70 km/h.
Nä upp me hakan å ta nya tag vettja, sesågNen e ju inte slut än, men snart, det ska bara regna i två månader först :bileskönt :)

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
... varför inte en CB 400N, ruskigt kompetent i farter ända upp till 70 km/h.

CB finns även i 125 och 250 CC utförande. Det är kanske mera lagom. 400:an kan nog vara lite skräckinjagande för en så gammal tant. Tänk på hennes nerver :7peta

sportbike

Guest
CB finns även i 125 och 250 CC utförande. Det är kanske mera lagom. 400:an kan nog vara lite skräckinjagande för en så gammal tant. Tänk på hennes nerver :7peta
Jo, fast jag tänkte såhär: Anna började ju med en Scarver, gick sedan vidare med en Yamaha tjejhundra, för att efter det sälla sig till de riktiga fartentusiasterna och brassa på med en fet 954:a.
Jag tror fyrahundran känns rätt för henne nu.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Anna, var glad att den hittades i smådelar, jag menar en dylik relik måste man ju ropa in reservdelar på Antikrundan föer böfvelen.
Bättre att den gamle hingsten får vila i frid och du hittar en ny kombatant som kan kasta av dig på Ringen, varför inte en CB 400N, ruskigt kompetent i farter ända upp till 70 km/h.
Nä upp me hakan å ta nya tag vettja, sesågNen e ju inte slut än, men snart, det ska bara regna i två månader först :bileskönt :)

Bla bla bla
:finnsdetplatsibilen

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Nja. Måste faktiskt sända virtuella kyssar till polisen. De ringde på mitt mobilnr och lämnade meddelande. Men de ringde även växeln på jobbet och det numret hade jag inte angett, inte heller var jag jobbar. Så de måste ansträngt sig och googlat fram det numret. Service!
Bärgaren däremot var tillsagd att ringa mig, det gjorde han inte. Vid lunch ringde jag deras ledningscentral och då var ärendet lågprio. Men de skulle ringa.
Vid fem ringde jag igen och undrade, då hävdar de att de var där innan lunch men inte hittade den. Lite nonchigt att inte höra av sig.

Det kan ju ta ett tag att trolla bort den. ISR, Yoshi, ljum ljum...

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Var där nyss, alls som finns kvar är tillplattat gräs, släpspår och ett relä.

Synd att jag inte såg någon som stod och höll på sno den igen när jag var där, jag har bilen full i grejjor!

/LaserPeter

himself

Tjuvjagare
Gick med
29 Sep 2008
Hoj
KTM 1290 SuperDuke R
Tyvärr så får vi oftast inte så bra platsbeskrivning av herr grip vi bärgare. (Inte jag som va där). Samt om polisen hittar en stulen hoj så ringer de oss och sedan lämnar de platsen. Finns en del tillfällen då hojen varit borta på nytt. Deras försvar är- vi fick ett mer prio jobb.
Jävligt surt för både ägaren och bärgaren. Då vi som åker dit vet att den kommer ringas in senare på nytt och så är det igång med jakten.

Sen har vi också tyvärr prio jobb som går före allt annat. Nu försvarar jag inte bärgaren som var på plats, tycker också att man kan lyfta luren till LKC och få en bättre beskrivning av patrull som va på plats och även till kund.

Personligen försöker jag alltid få tag på ägaren när jag bärgar stulet....
Det för de flesta på de största etablerade bärgningsföretagen.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom