Sthlm: Röd CBR954 stulen från gärdet 12-13 juni. FAN!!

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ja du ser, inte ens sånt där vet jag! Jaja, jag försöker mest låta bli att tänka på eländet just nu, orkar inte ta till mig det riktigt. Blir så deppig när jag tänker på att rödtottan kanske ligger alldeles ensam skadad nånstans ute i skogen. :(

Jepp, det suger. Jag är till yttermera visso en empatisk människa.:krama

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Rödtottan upphittad. Slaktad. Polisen har bett en bärgare åka dit och hämta upp de delar som fanns kvar. :(

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Fy fan va trist att den blev stulen... Den va sjukt fin.. Skönt att den har hittats så du kan fixa ny förhoppningsvis snabbt..

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fast det som är skönt är ju att då vet du i alla fall.
Men skaffar du nytt så kom ihåg att de vet var du parkade förra. :död

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Nej, urk vad tråkigt med att kanske missa GR.
Du skulle kanske kunna låna min färdigrullade gris. Vad jag vet så skulle hon inte ha nåt emot att rastas på GR. Jag måste nog ta och fråga henne först... tyvärr är hon raceväxlad men det kanske inte är ett problem?

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Fasen vad tråkigt Anna :4skrika Lider med dig, kan bara föreställa mig om min tvåhjuliga kärlek blev stulen, skulle ju gå i tusen bitar!
Men för att se ngt positivt i det hela så kan du ju släppa taget och "move on" som man brukar säga när ett förhållande tar slut. Det finns andra rödtottar där ute, bara du inte försöker sno min! :crash
Kram :krama

COSMOZ 08

Sporthojsnörd
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 990 SMT
Tjuvar brukar inte vara förknippade med höga studie skulder
Var blev den hittad , risken finns att det finns en lokal talang på en CBR954 i området .

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Pau brännet! Immer geradeaus!

Du tänker väl inte sitta och böla nu? Vidare i texten och gör något av sommaren!

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Med tanke på alla känslor i denna tråd så bör det nog införas en "minneslund" för stulna, slaktade och kraschade hojar också :glömdet

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nära Flempan där 90% av resterande stulna hojar hittas. Otippat.

Dags att hålla utkik efter 954-delar de närmaste åren.
Bra att det var en del specialdelar som man kan identifiera när nån pajas försöker sälja dem.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Rödtottan upphittad. Slaktad. Polisen har bett en bärgare åka dit och hämta upp de delar som fanns kvar. :(

Jaha, del 12 i dramat. Bärgarn hittar ingen hoj där. :4skrika Antingen är den stulen igen eller så är bärgarn lat.

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jaha, del 12 i dramat. Bärgarn hittar ingen hoj där. :4skrika Antingen är den stulen igen eller så är bärgarn lat.

Eller så har bärgaren fått en så in i h-e dålig vägbeskrivning av Bröderna Grip. Risken är att de bara har huggit närmsta fastighetsadress. Sedan ligger hojen ute i skogen. Bärgaren letar vid dörrtröskeln på fastigheten, hittar den inte direkt, drar på nästa jobb.

Med tanke på att det är Flempan vi talar om så kanske nästa gäng tjuvar har hunnit före bärgarn. Tjuvar läser väl också Sporthoj.com

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Eller så har bärgaren fått en så in i h-e dålig vägbeskrivning av Bröderna Grip. Risken är att de bara har huggit närmsta fastighetsadress. Sedan ligger hojen ute i skogen. Bärgaren letar vid dörrtröskeln på fastigheten, hittar den inte direkt, drar på nästa jobb.

Nja. Måste faktiskt sända virtuella kyssar till polisen. De ringde på mitt mobilnr och lämnade meddelande. Men de ringde även växeln på jobbet och det numret hade jag inte angett, inte heller var jag jobbar. Så de måste ansträngt sig och googlat fram det numret. Service!
Bärgaren däremot var tillsagd att ringa mig, det gjorde han inte. Vid lunch ringde jag deras ledningscentral och då var ärendet lågprio. Men de skulle ringa.
Vid fem ringde jag igen och undrade, då hävdar de att de var där innan lunch men inte hittade den. Lite nonchigt att inte höra av sig.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom